welke kleur op de kamer van onze kleine vent

Discussie in 'De lounge' gestart door marilouise, 14 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marilouise

marilouise Niet meer actief

leuk kamertje zeg , dat is voor bij ons te donker wil zo graag licht warmte en sfeer in huis.

denk er inderdaad over om met vlakken te werken.

2. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    En wat vind je van groen? Ik ben zelf nogal gek op groen namelijk...
    Bij de gordijnen die je beschrijft (ikea?) denk ik meteen aan appeltjes/grasgroen.

3. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    mijn zoontje heeft een cars kamer maar dat is dus veel blauw en rood.

heeft je zoontje niet iets wat ie heel leuk vind anders kan je het naturel houden en dan bv losse spulletjes kopen.

ik vond dat van mickey mouse ook heel leuk maar me man vond cars stoerder voor een jongen haha, en achteraf loopt ie de hele dag met ze mickey knuffel hihi.

4. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    als je er een paar jaar mee wilt doen zou ik 1 muur telkens een andere kleurtje geven en de rest wil houden.
    straks is hij 3 en dan vind hij stoere jongensdingen leuk en dat matched niet echt met taupe:)

5. marilouise

marilouise Niet meer actief

hij is helemaal gek van woezel en pip maar zie mezelf over 2-3 jaar niet opnieuw gaan schilderen, we hebben nu in onze woonkamer groen appeltjes groen en zijn nu dus een beetje klaar met groen.

de gordijnen zijn niet van ikea komen bij de luxe winkel vandaan vandaar dat ik ze ook meeneem, vindt het iets te prijzig worden weer nieuwe gordijnen.

we hebben inmiddels wel besloten dat 2 kleine wandjes een kleurtej krijgen wel dezelfde kleur er zit een hoekje in de kamer de kamer in zeg maar. deze 2 wandjes krijgen de kleur, breekt voor ons gevoel het meeste.

maar nu welke kleur, we hebben nu 3 kleuren liggen, echt dat petrol blauw dat wat donkerdere dus,
    oranje met een drupje bruin erin dus niet hup holland hup,
    en aqua met een drup groen erdoor,

morgen vroeg knoop doorhakken

Deel Deze Pagina