Ik wil 50 tinten grijs verkopen maar gewoon past hij niet door de brievenbus, nu kan ik hem uitklappen maar hoe kan je hem dan het stevigst versturen?
Ik heb mijn tinten grijs per 3 verpakt in een doos en verstuurd. Dat was dus een pakket. Ik zou niet fratsen gaan uithalen om ze door de brievenbus te laten passen. Wordt de koper niet echt blij van denk ik.
Opengeklapt versturen wordt je boek heel lelijk van. Dat kun je eigenlijk niet maken zonder het eerst met je koper te overleggen. Achteraf praten, maar ik kijk altijd eerst of een boek door de brievenbus past voordat ik het over de verzendkosten ga hebben.
Sowieso vraag ik het eerst of zet ik het erbij. Maar lelijk? Waarom? Wij hebben zo een keer een boek ontvangen en die was echt niet lelijk geworden.
Bij een hardcover kan het misschien wel zonder dat je het ziet, maar bij een paperback krijg je een hele duidelijke vouw in de kaft, ik vind dat echt ontzettend lelijk. En als je pech hebt gaan de bladzijden in het midden dan ook nog loslaten (als het boek gelijmd is)
Nou, ik geef ze niet graag de kost die dat dus wel gewoon doen. Kan niet door de pc heen zien wat voor n type je bent hè? Je hoort genoeg gekke verhalen van marktplaats.....
Klopt dat je niet kunt zien wat voor type ik ben en dan hoef je er dus ook niet vanuit te gaan dat ik het zonder overleg zou doen Als het mij niet zou interesseren zou ik niet vragen hoe ik een boek het best kan versturen.
Bedankt voor jullie reactie's Het beste is dus gewoon als pakket of afhalen natuurlijk en anders in overleg het boek opengevouwen versturen of het aangeven in de advertentie
Hier vragen mensen er soms zelf om om hem opengevouwen te versturen. Ik doe hem dan in een stevige envelop (met karton). Soms willen mensen er nl gewoon geen pakketkosten voor betalen. Maar idd gewoon overleggen wat ze willen.