Hoi, De jas op de foto heb ik voor Jos, maar ik moet er nog steeds een muts, sjaal en wantjes bij hebben. Ik weet alleen niet wat voor kleur. Het rood op de jas is meer oranje rood, en het onderste is een beetje donker grijs/blauw net geen gewoon donkerblauw dus. Wat zouden jullie doen? (evt. met links) Jos is trouwens nog maar bijna 10 maanden en ik vind de jas al ouder maken, dus muts etc. met grappig/kinderlijk plaatje/figuurtje zou ook leuk zijn. Ben benieuwd! Het wordt binnenkort 's nachts koud, dus wat warm op de fiets zou voor hem wel fijn zijn!
Bedankt voor het meedenken maar zwart vind ik echt te donker voor hem hij heeft een lichte huid en donkerblonde haartjes en blauwe oogjes.
rood of felblauw kan toch ook? Spiderman dingetjes? De jas is in ieder geval in die kleuren Maar ja of Spiderman leuk is voor een kindje van tien maanden haha
Mijn zoon heeft dezelfde jas. Ik heb van de Hema donkerblauw met een vosje erop. Ik vind het heel lief staan.
grijs zoals binnenkant capuchon maar dan wel helemaal grijs zonder dingetjes erop anders word het te druk of zelfde kleur blauw als de jas
Zoiets? Beebielove Wantje/handschoentje 971335 Multi - Detailgegevens van Kinderkleding, babykleding en feestkleding online
Beebielove Hoed/Muts/Pet 931334 Multi - Detailgegevens van Kinderkleding, babykleding en feestkleding online Beebielove Sjawl 961333 Multi - Detailgegevens van Kinderkleding, babykleding en feestkleding online
Of deze: Babyface Hoed/Muts/Pet 4207957 Fire - Detailgegevens van Kinderkleding, babykleding en feestkleding online Babyface Sjawl 4207961 Fire - Detailgegevens van Kinderkleding, babykleding en feestkleding online Babyface Wantje/handschoentje 4207959 Fire - Detailgegevens van Kinderkleding, babykleding en feestkleding online
Jurrasic: daar heb ik ook mee in mijn handen gestaan, maar ik twijfelde. Ga toch nog maar eens kijken, maar dan met jas erbij (hij had de jas toen nog niet aan). MissT: die je stuurt zijn wel leuk maar te rood. Het rood op de jas is echt oranje rood, op de foto lijkt het veel roder rood. Krullie: spiderman vinden mijn oudste 2 geweldig, als ik dat zou kopen voor de jongste krijgt ie de kans niet om het aan te doen denk ik (en het is ook te rood). Misschien dat ik dan toch voor grijs ga (als ik ga zoeken op zolder heb ik misschien zelfs nog effen grijze sjaal en muts liggen, dan hoef ik niet eens wat te kopen.) Bedankt allemaal!