FB leverde niks op, dus ik hoop dat jullie betere ideeën hebben Ik zit nu al een aantal weken thuis en wil er dolgraag eens op uit met de kids (zie onderschrift voor leeftijden). Maar ja, het weer hè Dierentuin, strandwandeling, duinen etc valt dus af. Ik zoek dus tips... Weet iemand een leuk uitje voor een (mid)dagje? Oh, en indoorspeeltuinen kennen we nu wel (en vind ik ook niet zo geweldig). Museum dat ook leuk is voor kids bv? Of nog andere ideeën?
Dolfinarium? Met alle shows hoef je bijna niet buiten te zijn. Beeld en geluid experience in hilversum is ook leuk
Oh ja, vergeten, we wonen in omgeving van Den Bosch. Dolfinarium is leuk idd. Wel een optie, maar zijn er niet zo lang geleden nog geweest, dus iets nieuws heeft de voorkeur... Zal es googelen op beeld en geluidexperience...
De ontdekhoek? Ik weet dat die in Rotterdam zit, maar volgens mij hebben ze meerdere locaties. Misschien ook bij jou in de buurt? zo nee dan sorry!
Mini railz in Rotterdam ( heeft nu een andere naam, geloof ik..) en professor plons bij het maritiem museum in Rotterdam. Of een rondvaart met de pannenkoekenboot...