lijkt me idd ook erg mooi dit ook de haarband sorry maar vind hem ... lelijk.. dus die zou ik weg laten
Haha haarband vind ik juist zooo schattig! Dochter heeft een enorme bos kroeshaar dus dat soort haarbanden staan haar altijd geweldig. Maar goed daar moet het ook wel weer een type voor zijn denk ik.
Ik vindt het vestje er niet leuk op staan Maar dat kan ook aan mij liggen hoor, dat komt omdat het rokje zo echt superromantisch is en het vestje een totaal andere styl, maar dan is mijn idee.
Daar twijfelde ik ook al aan dus. Ik heb ook nog een soort van gehaakt vestjes met bloemetjes in de kleur van het rokje. Misschien is dat wel leuker.
Dit is met het andere vestje. Denk dat ze morgen maar gewoon eerst thuis een modeshow moet lopen. Gelukkig vind ze dat helemaal niet erg! En wie weet ga ik ook nog wel even shoppen als ik het echt helemaal niks vind. Bekijk bijlage 310559
Ja daar moet je ook wel weer van houden, natuurlijk, ik geloof dat ik er behalve een leuk truitje en mailootje er geen vestje op zou doen.
Zomerr, dat kan ik begrijpen hoor, dat dacht ik ook. Denk dat ik het haar even aan moet doen en dan kijken wat het leukste staat. Misschien is gewoon zonder vestje oid. wel het leukts. Rokje is zoiezo al mooi genoeg!
Waar we ons al druk om kunnen maken ! Mijn man gaat me regelrecht uitlachen als hij hoort dat ik hiervoor een topic heb geopend.
Och, die van mij slaakte vorige week een diepe zucht dat ik een topic opende over die ongeduldige reactie terug van die verkoopster op marktplaats hahaha.
ik zou gaan voor donkerblauw denk ik. of knal roze ofzo. vind het een beetje saai als het allemaal van die zachte kleuren zijn. het is misschien beter te beoordelen als je kindje op de foto staat. kleuren staan bij kindjes verschillend, bij de een staat roze geweldig en de ander weer niet. ( zo ook met een haarband)
Wat een geweldig rokje. ik denk overigens dat beide setjes wel leuk zouden kunnen staan. Dat worden dus gewoon 2 foto's!
Lastig... Ontzettend mooi rokje trouwens! Eigenlijk alles wat je laat zien, vind ik net niet. De vestjes zijn ontzettend leuk, maar daarbij valt het rokje in het niet, vind ik zonde. Ik vind dat het rokje het moet doen, dus zou er alleen basics bij doen, maar dan weer niet roze (althans niet lichtroze), vind dat een beetje flets worden. Maar ja, welke kleur dan wel....? Ik denk nog even verder voor je... Vind de haarband wel heel leuk, maar denk dat die ook weer afhankelijk is van de kleur die je erbij kiest.