Licht roze is mooi, de kleur haarband staat net niet. Wat ook erg mooi zou staan is dit jasje. Simpel shirtje of wit blousje er onder. Als je nog gaat shoppen, dan zou ik even bij de V&D kijken. s.Oliver Bolero V&D
De haarband zou juist super staan met haar haren los! Bij blond stijl haar zou het idd niet staan, maar bij een kroeskoppie juist super!j
Ik zou voor een donkerder kleur gaan. Donkerblauw of grijs ofzo. Vind het roze niet zo en zeker het effen shirt niet.
Ik zou het iets pittiger maken door er een felle kleur op de te doen, rood, fuchsia, kobaltblauw, felgroen, zoiets. En een legging in een andere, neutrale kleur. Of juist precies andersom: anthraciet of zwart simpel shirt en felgekleurde legging. En een haarband in nog een andere kleur. Ik ben fan van kleur Heb je ook gympjes? Lijkt mij leuker dan laarzen hierbij.
Dat laatste hesje vind ik mooi en ik zou voor heel klassiek gaan. Zwarte legging, zwart t-shirt en eventueel het hesje. Het liefts hoge laarsjes in zwart of antraciet. Als je echt het plaatje af wilt maken mogen er van mij zelfs lintjes in haar staartjes. Schattig hoor!
Vind dat zacht roze wel leuk! Nooit wit op creme doen! Of creme op wit je krijgt dan het effect dat het creme kleurige kleding stuk vies oogt..
Het kanten vestje vind ik weer niets.. Ik hou zelf ook helemaal niet van netjes. Stoer vestje, stoere laars daar ben ik van.. Maar ook niet van de zachte kleuren eigenlijk... Maar kan wel dat lichtroze... Nu wacht ik op de aan foto's.
Vind het wel een beetje veel 'ballerina' worden met dat roze... Zou idd voor een wat knallender kleurtje gaan.. Maar lief rokje!
Vind licht roze erbij niet mooi....ik zou voor aardetinten gaan: taupe, bruin. Het kanten vestje vind ik er juist heel mooi bij, mooi taupe shirtje eronder, taupe legging en mooie bruine laarzen. Evt oudroze kan ook, maar dan wel een hele warme tint roze, niet het fletse wat je erbij had gelegd.
Wat een onwijs leuk rokje zeg! Ik zou ook gaan voor wat meer knal kleuren. Hard roze, blauw, groen. Bovenstukje neutraal en maillot met een druk printje. Benieuwd naar een foto.
Wat een superleuk rokje! Zelf zou ik ook eerder combineren met een knalkleur! Juist het contrast met het lieve zachte kant met een pittige kleur vind ik het einde. Komt het rokje ook beter tot zijn recht. Ik denk aan rood, groen, blauw, fel-roze of grijs.