Ik heb gisteren een interessant blog gelezen Broodtrommel, lunchbox en drinkbeker van Mepal? En ik heb daar eigenlijk nooit bij stilgestaan. Maar ik wil dus voor mijn meiden ook RVS drinkbekers/broodtrommels kopen. Iemand ervaring? En kan je dat ook gewoon in een winkel kopen of kan het alleen online?
Ik zou het op de site van greenjump zelf kopen Schoolbeker, drinkbeker, bidon, waterfles, RVS,duurzaam Ik heb er ook eens iets besteld en dat was erg goed. Klean Kanteen baby drinkfles had ik toen
Ok bedankt meiden. Ik dacht misschien is er ergens een winkel die het verkoopt zodat ik ze live kan zien.
ok ga gelijk googlen of ik dat wel heb Maar die dingen zijn duur. Gelukkig gaat het jaren mee haha. Ik wil iig 2 drinkflessen en 2 lunchboxen maar ik twijfel welke nog.
Ja gaan idd lang mee Als je toevallig vlakbij Maastricht woont...ik weet dat ze daar zo'n winkel hebben.
wat interessant en lijkt me zoveel beter. weet niet of je al iets hebt gevonden Bibiche79, maar in R'dam heb je Gimsel (groene passage) en Eko Plaza (binnenweg). Wellicht verkopen zij het?