Ik heb hier in het verleden al eens een regenboogfoto geplaatst. Nu val ik niet graag in herhaling, maar we hadden hier zojuist zó'n WTF? exemplaar dat ik hem toch graag wil delen. Lastig te fotograferen aangezien hij zo dichtbij was, dus moest in twee delen, het was in elk geval een complete (dubbele) regenboog...
Is zoo mooi he regenbogen Laatst hier ook een dubbele toevallig. Echt bijzonder. Vind je 1e foto wel erg gaaf zo dichtbij!
mooi! zo'n mooie hadden wij afgelopen herfst ook in duitsland. Met een onweersbuiachtige lucht op de achtergrond en een zonneschijn. Zo mooi! Baalde toen echt dat we op de snelweg reden en uiteraard niet konden stoppen
Hier is eigenlijk altijd wen dubbele regenboog of geen regenboog. Waar ligt dat eigenlijk aan? Vind de eerste foto erg mooi
Een paar weken geleden zag ik hier ook zo'n mooie dubbele regenboog, achter de achterste was heel duidelijk een flink regenfront te zien en tussen beide in regende het heel erg fijn terwijl de zon ook al scheen. Helaas had ik geen camera of mijn mobieltje bij me erg jammer had het graag op de foto gezet want het is zo mooi.
Wow, wat woon jij toch mooi zeg!! Een dubbele regenboog ontstaat bij een hele vochtige lucht en veel zonlicht. Het licht weerkaatst dan nog een keer. De dubbele regenboog is daarom altijd in de omgekeerde volgorde van de eerste, duidelijkere regenboog, let maar eens op .