Hoi mama's sinds 3 weken loopt ons meisje geheel zelfstandig en dus vandaag goede schoentjes gekocht. Ik heb nu een model wat dicht is maar wil voor de zomer nog sandaaltjes kopen. Nu was mijn vraag: noor is 16,5 maand en heeft nu maat 19 zit met kleren tussen de 80/86. Houden ze lang dezelfde maat of zijn ze er zo weer uit? En is dit een gemiddelde maat voor haar leeftijd of verschilt dit erg? ik was gewoon erg benieuwd
Onze dochter is 13,5 maand, kleding maat 92, soms nog 86, 2 weken terug schoenen gekocht, maat 21, de verkoopster zei dat kinderen gemiddeld 3 maanden dezelfde schoenmaat passen, de een groeit sneller als een ander. onze dochter zal er dus wel minder lang mee kunnen
Ik denk dat het heel erg per kindje verschilt. Ik heb begin november schoenen voor mijn zoontje gekocht. Maat 21, waarin hij toen nog 1 cm groeiruimte had. Nu, bijna 5 maanden later, past hij daar nog net in. Het gemiddelde van een schoenmaat per 3 maanden haalt hij hier dus niet. Maar ik ga nu nieuwe schoenen voor hem kopen. Voor dichte schoenen ga ik direct maat 23 kopen. Heb z'n voeten namelijk opgemeten en kom dan met 1 cm groeiruimte op die maat. Daarmee slaat hij dus een maatje over. Maar voor sandalen ga ik denk ik wel maat 22 kopen, want wil bij open schoenen niet te veel ruimte aan de voorkant. Zie het al zo voor me dat hij met rennen en spelen blijft haken met die open neus
Zegt niet altijd wat met lengte. Zoontje heeft maat 22 met 14 maanden. Nu met bijna 16 maanden ga ik al twijfelen of hij niet al naar 23 moet. Ga van de week weer laten meten. Kleding 80 soms ook 86.
Kleintjes groeien juist snel. mijn meisje had met haar eerste verjaardag mt 25. Met 1,5 in maat 27/28. Nu 28 mnd en gaat naar maat 29. Nu is ze wel lang (1m06) Nu staat ze al 4 mnd stil met haar voeten en ben blij toe voor haar. ze groeide hier tot 1,5 dus in 6 mnd 3 mtn.
Wat een grote maten al! Met sandaaltjes wacht ik nog maar even dan wil er op vakantie ook nog wat aan hebben en we gaan pas in augustus. Welk merk schoenen is fijn goed en betaalbaar? Heb ze nu van elephants die had ik vroeger ook
Mijn dochtertje had maat 19 met 15/16 maand, maat 20 met 18 maand, maat 21 met 20 maand en nu net schoentjes in maat 23 gehaald, ze is nu 23 maanden. Met kleding zat ze rond 16,5 maand ook in 80/86, nu in 86/92. Maar volgens mij verschilt het erg per kindje hoor! Ze zeggen gemiddeld 4 maanden per schoenmaat, maar hier is het eerder 2-3 maand... Voordeel met sandalen is wel dat je minder ruimte bij de tenen nodig hebt. Maar het scheelt ook nog erg per schoen. Dochtertje jeeft dus net nieuwe schoenen maat 23, heb een paar sandaaltjes staan in maat 22, die zijn echt nog ruim! Ik zou geen schoentjes vooruit kopen, risico is erg groot..
Hier : 10 mnd: maat 19 bunnies 13 mnd: maat 20 bunnies. Maar bijv renata merk 20 maat nog te groot Het verschilt per maat en uitvoering. Ik koop ook vooraf vaak online en heb gewoon staan 20-22 maat in verschillende uitvoeringen waaronder maat 20 en 21 voor zomer en 22 voor iets koude weer. Heb ook dan maat 21 en 22 in stevigere zool dan bunnies flex baby bijv.
Doe ik liever niet. Hij heeft de eerste keer bunnies en shoesme gepast en die bunnies ware te breed. Hij ging helemaal naar binnen lopen. Niet goed voor zijn rug en voeten.
Dat ligt echt aan de vorm van haar voeten. Breed of smal, hoge of lage wreef. Een schoen op zich is niet zo snel goed of slecht, maar hij moet goed passen! Heeft ze hele smalle voeten met een lage wreef zoals mijn dochters, dan kan je goedkope schoenen wel vergeten
Daar kun je nix van zeggen helaas. Het ene kindje groeit harder dan de ander. Mijn dochter is 15 mnd bijna en heeft maat 19 in schoenen en (80/86) in kleding. Ik zou haar pas schoentjes kopen als het weer erna is, en dan laten passen. Anders heb je strx kans dat het te klein of te groot nog is, en kinderschoenen zijn niet goedkoop
Hier laat ik iedere 2/3 maanden de voetjes meten. De goekopere merken kunnen voor de middelste wel maar bijvoorbeeld voor de oudste hebben we echt dure schoenen nodig hoge brede voet en kan maar 4 merken aan.
Dit dus. Mijn dochter zit nu in maatje 18 met schoenen, hier zit ze al heel lang in. En kleding zit ze in maat 74. ( maatje 68 zou ze ook nog passen, alleen wordt dat nu inmiddels net aan)
Ik heb nu de elephants van de van haren maar al waren ze afgeprijst toch nog 35 euro voor een maatje 19 betaald en lang mooi blijven ze hier niet ik zal begin juli haar voetjes wel weer laten meten voor sandaaltjes. Iemand toevallig ook ervaring met water schoentjes ? Lijkt me wel handig voor op het strand
Hier met 14 maand schoenen gekocht. Hij zat toen in maat 80 en schoen maat 22. Hij is nu 28 maand. Kleding maat 92 en schoenmaat 22 Zijn voeten zijn niet gegroeid afgelopen jaar. Het is dus echt niet te zeggen wanneer en hoe snel de voeten van je kind zullen groeien