Mijn moeder wordt binnenkort jarig, en nu ben ik wat ideeen aan het opdoen voor haar 50e verjaardag...jaja. Heb wel al een paar leuke ideeen, maar er kunnen er nog zat bij. Iemand nog leuke tips? Ook voor een leuk orgineel kado. Sieraden heeft ze al heel veel, en luchtjes ook. Ik heb niet de lotto gewonnen, dus het moet wel betaalbaar blijven Een weekje vakantie bijvoorbeeld zou dus niet kunnen Ik ga even naar beneden, kom vanavond wel even checken weer, dus ik ben heel erg benieuwd! Gummie
Wij hadden vorig jaar voor mijn moeder een mooie plant gekocht en bij de bank 50 losse euro's 'gekocht' en die met touwtjes aan de plant gehangen (wel een stevige plant anders zakt het in hihi) oftewel een 'geldboom' Vond ze erg leuk! Al vindt ze het nu maar vreemd dat er niet opnieuw geld groeit hahaha
Mijn moeder wordt volgend jaar 50 dus ik lees sowieso even mee Met mijn vader hadden we een feestje georganiseerd met eten vd chinees met alle vrienden/familie. Was erg leuk! Dat jaar gingen we ook met zijn allen op vakantie omdat mn ouders 25 jaar getrouwd waren. Kado weet ik niet meer. Voor mijn moeder hebben we de volgende ideeen: Weekendje weg met zn allen Feestje met vrienden / familie Heel dr huis versieren want daar heeft ze zo'n hekel aan Foto in de krant Mooie foto van dr kinderen en kleinkind
Ok, je moeder moet er wel van houden, maar ik vond het cadeau voor mijn moeder wel origineel. Die heeft nl al haar hele leven geroepen dat ze graag is een ritje in een zijspan van een motor wou rijden. Dus wij hebben een echte 'biker' bereid gevonden mijn moeder mee te nemen in een zijspan. Echt zo'n gast met een baard en leren broek en zonnebril, lang haar..Mijn moeder wist niet wat dr overkwam. En 's na het ritje had ie haar afgezet bij de beautysalon (das wat minder origineel, maar kon ze even lekker ontspannen) voor een schoonheidsbehandeling. 's avonds hebben we een rijsttafel gemaakt voor mn moeder. Lekker met zn allen gegeten in de achtertuin. En zo rond een uurtje of 20.00 kwam er een stripper. Verkleed als politieman met de smoes of de muziek wat zachter kon. Was gelijk overduidelijk dat het een stripper was en mn moeder bleef erin, echt geweldig was het. Ow en toen mn vader vijftig werd hebben we hem een vluchtje in een stuntvliegtuig bezorgd en zijn we 's avonds wezen uiteten. Deze dag hebben we gefilmd en samen met mijn vriend heb ik dit gemonteerd. Was ook echt leuk geworden!
Mijn ouders zijn een 3 weken na elkaar jarig... Wij zijn een half jaar daarvoor begonnen met alle oude video's op dvd overzetten.. Mijn broer heeft er mooie dvdhoesjes bij ontworpen.. mijn vriend (offsetdrukker) heeft ze weer gedrukt... Een mooie dvd standaard erbij.... en zo dus een heel pakket gemaakt... Zaten heeeeeeeeeeel erg veel uur in omdat elk uur video een uur overzetten kost.. en we hadden volgens mij wel 30 videobanden vol... maar het resultaat mag er wezen!! Daarnaast ze een bon voor een weekendje weg en een digitaal fotolijstje gegeven... (Wij met z'n (toen nog) 2en - mijn broer en schoonzus en mijn opa en oma samen)