Waarom kies je niet gewoon de kleur stoel die je mooi vind en pas je, als je gaat trouwen, je bruidsboeket er op aan. Bij een roze stoel een boeket met wat roze tinten. Dan komt het toch terug.
Ik dacht meteen matzwart met met witte spaken toen ik de fot met de spaken zag! Dus helemaal omdat je dat zelf ook zegt zou ik die doen!
Ik heb dezelfde kleur als jij nu hebt, maar dan metallic en inderdaad een klein glittertje (niet heel erg hoor, maar precies zodat de kleur 'sprankelt'). Hoogglans zwart lijkt me ook heel mooi, maar ik denk dat ik witte spaken dan teveel af zou vinden steken.. Succes met deze lastige keuze
Wat fijn dat je zoveel keuze hebt, maar dat maakt het dan ook weer moeilijk denk ik Ik vind die witte spaken opzich wel leuk. De vraag is natuurlijk hoelang ze wit blijven Veel succes met je keuze. Laat je ook even weten wat je gekozen hebt?
Mag je ook verschillende kleuren spaken kiezen?? Werk op een mytylschool... en dat zie ik ook wel eens voorbij komen... Rustige kleur stoel en dan juist knal-spaken.. Bv matzwarte stoel met roze en witte spaken.. Ziet er echt tof uit..