en hoe is het daar wonen ? we hebben vandaag daar huizen bekeken en ik vond zelf zwaag rustiger dan hoorn
woon er niet maar ben er aantal keer geweest. lekker rustig daar. loopt eigenlijk 1 grote weg door t dorpje heen die aardig druk is.
ja dat zag ik ook al meteen dat zwaag lekker rustig is maar ook wel genoeg basisscholen heeft voor me dochter
straat namen kan ik zo 1 2 3 niet noemen maar in de buurd van de korenbloem is het minder fijn om te wonen, maar in de nieuwe wijk bangerd oostpolder wonen veel jongen mensen en is rustiger
ik woon er wel erg leuke plaats en genoeg scholen. zelf hou ik meer van het oude gedeelte dat aan de dorpstraat ligt. dat ligt tegen blokker aan. het nieuwe gedeelte wat bij ballorig en de korenbloem ligt vind ik helemaal niks. zou ik echt niet willen wonen.
Ja de nieuwbouw wijk van Zwaag is prachtig wonen. Mijn gastouder zat echter in een gedeelte van Zwaag waar ik echt nooit zou willen wonen. (bij de grote Dekamarkt om de hoek, weet niet of je die gezien hebt toevallig..) Beetje verpauperd vind ik. Wat ook leuk wonen is is Blokker, mooie huisjes en ligt echt tegen Hoorn aan. Mocht je dus met OV reizen dan is dat evengoed heel makkelijk te doen.
Wij wonen vlakbij Zwaag. Zwaag is erg leuk! Leuke nieubouwwijk inderdaad.. Wij kijken er zelf zeker naar als we toch besluiten te verhuizen. Vriendelijke prijzen ook.
mijn man werkt er en het is vrij rustig, hij werkt in de buurt van de bangert oosterpolder, een hele leuke nieuwe buurt met genoeg voorzieningen. het andere deel is dus meer stads zeg maar, echt twee verschillende delen vind ik.
ben vandaag nog bij de deka in de buurt geweest, vind het daar wat minder, maar de nieuwe wijk zou ik ook nog wel willen wonen hoor. Inderdaad een stuk rustiger dan Hoorn is mijn idee
kostertuin is aan de kant van de deka ik vind het daar zelf niks. maar ieder zijn ding. ik heb zelf ook 2jaar in de grote waal gewoont dar is het helemaal een zooitje. blij dat ik daar weg ben. het deel bij deen en de witte valk en bij het voetbalveld de westfriezen vind ik het leukst. en de bangerd oosterpolder gaat ook wel al ben ik niet zo van het nieuwbouw. hou meer van een beetje groen om je heen. dan alleen maar bakstenen en huizen.
ik vond het er wel rustig uitzien en nette mensen als ik eerlijk ben maarja ik woon ook in een buurt dat best leeft hahaha