Welke kliniek met minst lange wachttijden?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Lana7, 30 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lana7

    Lana7 Lid

    21 feb 2022
    34
    4
    8
    Vrouw
    Dankjewel, dat wachten is juist het probleem.
    Slagingspercentage van IVF/ICSI is ook niet al te hoog op 40- jarige leeftijd, als er al zaad word gevonden dus dat maakt ook niet echt blij.
    Hier in ieder geval genoeg stof om over na te denken de komende tijd.

    Bedankt voor de suggesties
     
  2. Lana7

    Lana7 Lid

    21 feb 2022
    34
    4
    8
    Vrouw
    Super dank voor alle reacties, mijn vriend gaat hopelijk binnen een maand een echo en onderzoek van de uroloog krijgen (ze bellen volgende week voor een afspraak)
    Hormonen waren geprikt en dat was allemaal binnen de norm, dus dat was goed.

    Kan soms nog steeds niet geloven dat het echt waar is, ik hoop dat het operabel is en dat we gewoon zwanger kunnen worden.

    Het lijkt erop dat hij geen kindje met behulp van een donor wil, en ICSI dmv een eventuele TESE ziet hij ook niet zitten.
    Al mijn hoop gaat nu uit naar de uroloog.
     
  3. Lisa280887

    Lisa280887 VIP lid

    13 jan 2019
    5.067
    5.826
    113
    Vrouw
    Oh meis wat moeilijk.

    Hoe moeilijk ook… Neem het stap voor stap. Hij zal het nu misschien allemaal eng vinden. Het is nogal wat! Laat alles bezinken en lees van dag tot dag. Eerst dit een plekje geven, voor zover dat kan! Sterkte ❤️
     
  4. Bumblebeetje

    29 mrt 2022
    75
    84
    18
    Vrouw
    (Sorry man hier)
    Bij mij vonden ze ook niks bij de 1e 3 onderzoeken.
    Bij de uroloog konden ze mij ook niet verder helpen.
    Ik kreeg ook TESE en donor verhalen te horen.
    Toch ga je je grenzen verleggen.
    Uiteindelijk bij het traject was niet nodig want ik had net voldoende voor een ICSI traject.
    Ik was gestopt met bierdrinken en slikte veel vitamine pillen, Impryl & johannesbrood siroop.
    Geef de moet niet op

    Via Dusseldorf (haast geen wachttijd) (Duitsland) zijn we nu bijna 23 weken in verwachting
     
  5. Lana7

    Lana7 Lid

    21 feb 2022
    34
    4
    8
    Vrouw
    @Bumblebeetje, dank voor de reactie en super fijn dat jullie nu zwanger zijn!

    Begrijp ik goed dat jullie ICSI hebben gedaan zonder TESE? Ik kan me dat in ons geval haast niet voorstellen, de uitslag van analyse was twee keer letterlijk 0,0.

    Wij gaan nu een informatieavond bijwonen van Dusseldorf, de wachttijd die jij beschrijft klinkt me meer menselijk in de oren dan de 6 maanden hier bij MCK.
    Als de verzekering alles of een deel dekt is onze keuze snel gemaakt.

    Wij willen simpelweg een fertiliteitsarts spreken over onze situatie, ik kan er met mijn hoofd niet bij dat je daar 6 maanden op moet wachten.
     
    Bumblebeetje vindt dit leuk.
  6. Bumblebeetje

    29 mrt 2022
    75
    84
    18
    Vrouw
    Ja bij mij was letterlijk ook 0,0 tenminste bij het vooronderzoek in Hengelo 2x (2017).
    In 2018 (ruim half jaar moeten wachten) afspraak in Nijmegen UMC (tussen dat half jaar door gezond gelet op vitamine en geen drank). Toen altijd net voldoende (maar tese operatie stond peraat indien nodig zou zijn) Gelukkig niet.
    3 pogingen gehad helaas 2x miskraam.

    Nu weet ik niet of Hengelo niet genoeg bekwaam is of dat mijn levensstijl beter was.
    Wil ook geen valse hoop geven alleen ondersteuning aangezien het allemaal rot genoeg is.

    Overgestapt naar Duitsland Dusseldorf (was toen geen wachttijd) direct 1e poging zwanger
    Ook weer met hakken over de sloot maar net voldoende voor ICSI
     
    Lana7 vindt dit leuk.
  7. Lana7

    Lana7 Lid

    21 feb 2022
    34
    4
    8
    Vrouw
    Vriend gaat begin juni naar uroloog voor de resultaten van echo en nog een semenanalyse.
    Daarna gaan wij kijken hoe nu verder, als hij bij zijn standpunt blijft en geen TESE icm ICSI of hulp van een donor is het aan mij om te kijken wat ik verder ga doen.
    Hoe goed ik zijn beslissing ook begrijp, ik ga mijn wens om moeder te worden niet opgeven.
     

Deel Deze Pagina