Afscheid werk

Discussie in 'De lounge' gestart door Meerkoet, 20 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meerkoet

Meerkoet Actief lid

13 jul 2018
    131
    67
    28
    Vrouw
    In de sloot
    Volgende week neem ik afscheid op mijn werk.
    Ik werk op een activiteitencentrum met mensen met o.a. downsyndroom en gedragsstoornissen

Wat zou leuk zijn om te geven en trakteren?
    Een aantal zijn op dieet en sommige mogen ook alleen zachte dingen zoals bijv cake.

2. jojo85

jojo85 Fanatiek lid

14 okt 2012
    1.160
    497
    83
    Mini cupcakes met een toef in een leuk kleurtje?

3. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.002
    3.665
    113
    Zelf gemaakte appelcake!

Kwarktaart.

En iets geven evt waar de hele groep iets aan heeft.
    Weet niet wat ze er allemaal doen.
    Stiften
    Stickers
    Verf
    Of iets voor een evt tuin om te planten, vergeet mij nietjes, aardbeienplantjes, tomaten, komkommer en paprika.

Op pinterest staan ook leuke soort taarten van stiften, potloden, papier, verschillende kartelscharen en knutseldingen.

jojo85 vindt dit leuk.
  4. Tierra

Tierra Lid

20 dec 2018
    76
    68
    18
    Eierkoeken die ze zelf mogen versieren? Dan zet je schaaltjes neer met smarties en dropveters, rozijntjes en stukjes fruit. Beetje margarine erop om het te laten plakken. Dan kunnen ze de eierkoek zo lekker maken als ze willen en heb je meteen een leuke afscheidsactiviteit :)

5. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Leuke ( plastic ) bekers en daar bavarois in doen (zelf maken) beker is tevens afscheids cadeau

6. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.952
    33.617
    113
    In een kom alle ingrediënten voor een kwarktaart mixen. Dan bastognekoeken verkruimelen. Aardbeien in plakjes snijden.
    In gekleurde plastic bekertjes eerst een laagje koek scheppen en aandrukken. Dan een paar eetlepels kwarkmix erop. Paar plakjes aardbeien erop leggen en afmaken met een toef slagroom.
    Gekleurd parasolletje erin steken en een lepeltje. Superleuk en vrolijk!

7. Meerkoet

Meerkoet Actief lid

13 jul 2018
    131
    67
    28
    Vrouw
    In de sloot
    Leuke ideeën!

Even een aanvulling,
    Het zijn volwassenen (20 Tot 50 jaar denk ik) met verschillende niveau's.
    Het afscheid word 's ochtends "gevierd" bij de koffiepauze met 7 collega's en ik denk 15 tot 20 cliënten.

8. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.081
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Slagroomsoesjes...

9. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Leuk werk! :thumup: (werk zelf op een ac met emb cliënten :D)

Ik zou wraps maken. Lekker en gezond en krijgen ze niet vaak (tenminste, hier niet)

10. Ila

Ila Fanatiek lid

30 aug 2017
    1.237
    989
    113
    Vrouw
    Geen eettip hier, maar misschien wel een ander leuk idee. Toen ik afscheid nam op het activiteitencentrum waar ik werkte heb ik, naast wat lekkers, een film (animatiefilm) meegenomen om samen met de groep te gaan kijken. Dit viel erg in de smaak! Zo werd het een extra feestelijke middag, omdat het even wat anders was als werk/activiteiten doen voor ze.

11. Meerkoet

Meerkoet Actief lid

13 jul 2018
    131
    67
    28
    Vrouw
    In de sloot
    Ik heb nu een doosje celebrations, mini stroopwafels en appelcakejes, voor diegene op dieet heb ik een fruit spies gemaakt :)

Twijfel of er nog iets bij moet, weet namelijk niet precies voor hoeveel mensen het is. Kunnen er 15 zijn maar ook 25

Misschien nog iets kleins erbij halen, maar wat?

Deel Deze Pagina