Dat dacht ik ook... Tot ik erachter kwam dat dat keramische nog een groter drama is haha. Ik denk dat gietijzer uiteindelijk toch het allerbeste is.
Hier pannen van DeBuyer, zeer tevreden over! Gemaakt van plaatstaal. Voor gebruik moet je ze inbranden en naarmate je ze gebruikt, worden ze steeds fijner. Gewoon schoonmaken met heet water, geen afwasmiddel, heel makkelijk.
Ik heb denk ik de oudere versie nog.. Ik denk dat ik de nieuwe versie van tefal even ga bekijken die zijn idd PFOA vrij (teflon) De pannen van tefal bevallen hier wat dat betreft altijd prima, maar liever zonder teflon..
Iemand bekend met de keramische pannen van de Action? Mijn 2 kleine koekenpannen zijn in de terminale fase En wil eigenlijk ook van de teflon af. Alleen heb het niet zo breed.
We hebben ze zo'n 2 jaar nu denk ik en ze trekken niet krom. Ook onze oude tefal pannen trokken niet krom, wel de goedkopere pannen, weet even niet meer welk merk dat was.
Ik heb ook keramische. Van tefal. Wat een ellende. Uit armoe gebruik ik regelmatig de wok, mét teflon. Ooit maar eens nieuwe halen, maar die keramische heb ik nog niet eens zo lang.