Ja die hebben wij een tijdje terug ook gehad! Stofkevers of iets dergelijks! Zitten ze in je kozijnen?
Bedankt. op de muren, Op het plafond en net eentje in bed. Dat heb ik pas nog verschoond. Was bang voor bedwantsen. Wat kun je ertegen doen? Kozijnen zal ik even inspecteren.
Ik heb er toen ook een topic over gestart. Het zijn tapijtkevers. Dit zijn de tips die ik toen kreeg: Kledij erg warm wassen (60°) of invriezen bij een temperatuur van -20°; Het huis regelmatig schoonmaken om te voorkomen dat er veel haren, stof, etensrestjes of ander dierlijk materiaal op de vloer ligt; Hard en zorgvuldig stofzuigen Geen kleren op de vloer laten rondslingeren; Huisdieren buiten regelmatig kammen. Alle plekken waar de huisdieren liggen grondig schoonmaken en eventuele kleedjes enzo weggooien. Wij hebben dus alle binnenplanten en openhaardhout buiten gezet. De stofzuigerzak Altijd legen. 6x per dag die krengen opzuigen en in de groene bak mikken. Of ze allemaal platdrukken in een servetje en dan weggooien. De kleding hebben we niet hoeven doen omdat ze bij ons alleen beneden zitten in het raamkozijn en de vitrage.
@Louise11110 heel erg bedankt. En wat bedoel je emt elke keer de stofzuigerzak legen? Wij hebben dure zakken en heb net een nieuwe in de stofzuiger gedaan. Kruipen ze eruit?
Ja ik denk het, dit was advies van de ongedierte bestrijding, wij hebben geen zak dus voor ons was dit wat makkelijkere.
Dan zou ik een prop voor de ingang van de zak doen die je er weer uithaalt en weggooit of in de stofzuigerzak duwt als je weer gaat stofzuigen.