Dit: Product Detail | H&M NL met birckenstocks? Of toch de pumps? Want daar kan ik echt zo heel erg niet op lopen
Birkenstocks nee...maar mooie sandaaltjes? Eventueel met een laag hakje of anders plat? Er is nog wel meer keus dan alleen pumps of birkenstocks toch
Ik vind dat niet mooi. Zal toch gaan voor een leuk sandaaltje zonder hak als je daar niet op kan lopen.
Hihi, maar ik ben iemand die vooral kijkt naar wat ik zelf vind kunnen en wat ik gemakkelijk vind. Een mooie slipper vind ik dus best kunnen bij dat jurkje. Ik ben ook niet iemand die 5 keer per dag andere schoenen aan zou doen, dus ik zou kiezen voor de Birckenstocks.
Prachtig jurkje!.....maar niet met birckenstocks... Mooi met pumps en als dat lastig is idd met een leuke ballerina of sandaaltje
In huis kun je best je birkenstocks aandoen, of als je het vuil buiten zet. maar met dit jurkje...nee, echt een no go!!! leuk slippertje, sandaaltje met mooie sleehak, dat loopt ook echt heel fijn zou ik eerder doen. maar met pumps is wel het leukste! Dus NEE geen birkenstock!!!
Birckenstocks? Nee joh dat is toch meer iets voor thuis in de tuin of op vakantie overdag vind ik. Niet onder zo'n jurkje. Sandaaltje, teenslippertje in de zomer, ballerina, pumpje, kan best het één en ander. Maar geen birckenstock. Leuk jurkje trouwens!