Mijn man gaat vandaag naar het concert van Ramstein in Nijmegen in het Goffertpark. Het is dus buiten en vlg buienradar gaat het in nijmegen de hele avond regenen. Ik ga er vanuit dat het gewoon doorgaat maar zocht nog ff tips om het wat "dragelijker" te maken. Hij gaat zo ff een poncho kopen van regenpakspul en hij gaat zijn wandelschoenen aan doen want het zal wel modderig zijn. Nog andere tips? Misschien valt het uiteindelijk wel mee maar als je uren in de regen moet staan zou voor mij de lol er snel af zijn
ik zou zeggen laat hem een petje op zetten, dat scheelt ook al veel met regen in je gezicht. verder is een fijne poncho of regenjas en regenlaarzen of wandelschoenen wel fijn. ik weet niet of hij nog ver moet reizen na afloop, maar dan is het soms fijn om een droog t-shirt ofzo te hebben.
Hij gaat met de auto maar dan wel nog 2 uur rijden dus droge kleren is wel een goed idee. Petje overigens ook!!
oja dan zou ik er zeker even droge broek, shirt en schoenen in leggen. en een vuilniszak voor de vieze natte kleding!
Paar schone droge schoenen er ook bij doen, zal wel een baggerfestijn worden dan. Anders zit je hele auto onder. Een een goede thermobeker met koffie is ook fijn als je uit de zeikregen komt. (En zet je auto op verhard terrein anders moet de tractor je uit de bagger gaan slepen en als je niet de enige bent kán dat even duren)
Vorig jaar in Brussel regende het tijdens 1 van hun concerten ook pijpestelen. Er lagen toen wel van die plastic platen (hoe noem je dat?) op het terrein (voetbalveld). Nu durf ik alleen niet te zeggen of dat van hen uit is, of vanuit de Belgische organisatie...
Oh dat zou al enorm schelen! Nou ja hij doet voor de zekerheid zijn wandelschoenen aan. Staat niet echt stylish maar ja een poncho ook niet
Laarzen of wandelschoenen aan en een poncho inderdaad. Hier liggen bij een plaatselijk festival altijd van die houten platen op het gras. In het begin houdt dat nog wel wat tegen, maar aan het einde van de avond sta je alsnog in de modder. Misschien ook iets van vochtige schoonmaakdoekjes in de auto? Want zodra hij zijn schoenen uit trekt, zal hij die best nodig hebben voor zijn handen.
Wij gaan ook vandaag. We nemen goede grote poncho's mee (van dat regenpakken spul), pet op tegen regen in de ogen, en doen onze bergwandelschoenen aan tegen de modder. En in de auto leggen we een setje droge kleren en schoenen voor de terugweg.
Ik ga ook, samen met me broer.. Zin in! Hier inderdaad poncho ( de goedkope) mee en wandelschoenen aan. Droge sokken , en droog shirt mee... Ik vroeg me af, en kan het nergens vinden, is er een voorprogramma? Of begint rammstein om 1930? Nog 2 uur werken. En dan weg. Veel plezier allemaal!
En? Modderfestijn of viel het mee? Vandaag zou in Belgie de pre-party van Graspop zijn maar alles is door het slechte weer afgelast, alle parkings dicht door de slechte staat van de weilanden die daarvoor gebruikt worden. Iedereen wordt verzocht met het OV te komen. Je zal daar maar staan op de bus (of onderweg zijn vanuit het buitenland) met kampeergerief en je proviand voor 4 dagen
Ik vond het meevallen Gewoon goede schoenen aan, poncho aan. Gelukkig was het niet koud! En wat een super concert!
Top!! Ik ga volgende week vrijdag op hun concert werken. Maar kan dus zo goed als alles zien en horen. Was vorig jaar 3 dagen na elkaar ook al het geval. Ben ter voorbereiding opnieuw begonnen aan de playlist in de auto
Oh vet!!!! Gister stond er ook een jonge jongen achter de bar, volle borst mee te zingen en te genieten. Dus zo sta jij volgende week ook Doe je dat vaker? Werken bij festival of concerten?
Het viel mee zei mijn man! Het regende wel maar niet super hard. Hij heeft een hele leuke avond gehad!
Heb er net 5 dagen Graspop opzitten. Is heavy metalmuziek - niet echt mijn genre maar belangrijkst is dat het leuk was en donderdag de centjes op de rekening staan . Voor de rest staat de agenda best vol. Vorig weekend 2-daags festival, nu vrijdag Rammstein en za/zo festival, week erna 4 dagen Werchter, en augustus concert AC/DC en 4 dagen Pukkelpop. Zou nog n pak meer kunnen maar ja, verlof is niet oneindig . En doorheen het jaar nog veel sportevents zoals voetbal en veldrijden.