Is er hier iemand die een pakketje van babydump heeft ontvangen waarbij je vooraf de inhoud kon zien? Ik heb babydump zelf gecontacteerd en zij zeggen "Helaas is het niet gegarandeerd dat de inhoud van het pakket niet zichtbaar is aan de buitenzijde"
Ik heb destijds een lamp besteld bij babybump en de verpakking waarin dat kwam was gewoon de omdoos van de lamp en er zat een sticker op met het plaatje van de lamp, dus ja aan de buitenkant kon je zien wat het pakket bevatte. Ook wel eens wat anders besteld en daar was niet aan te zien wat er in de doos zat. Waar ben je bang voor als het wel te zien is wat je heb besteld als ik vragen mag?
Ons huis zit aan bedrijf. Pakketjes leveren ze gewoon af... Terwijl hier personeel loopt en zij weten het gelsacht niet. Dit wil ik graag zo houden.
Recent meerdere spullen besteld bij babydump. De kleine spulletjes kwamen aan in 2 neutrale dozen, daar zag je aan de buitenkant dus niet welke spullen erin zaten. Verder hadden we nog een schommelstoel, die werd bezorgd in z'n 'eigen doos'. Daar zag je dus precies wat erin zat. Je kunt bij babydump ook je bestelling afhalen in de winkel, misschien is dat een optie? En misschien bezorgen ze ook wel bij een post NL servicepunt? Edit: dit staat op hun site: "Afhalen bij een PostNL-Locatie Wanneer je ervoor kiest je bestelling op te gaan halen bij een PostNL-locatie dan kun je de bestelling de volgende dag van 15:00 uur ophalen. Bij sommige PostNL-locaties is het mogelijk om je bestelling de volgende dag al vanaf 9:00 uur af te halen. Je bestelling blijft 3 weken bij de desbetreffende PostNL-locatie liggen. Baby-Dump berekent voor het aanleveren bij de gekozen PostNL-locatie slecht 3,50 verzendkosten. Wanneer het totaalbedrag van je bestelling hoger is dan 20,00 dan komen de verzendkosten te vervallen. Bij een bestelling die je gaat afhalen bij een PostNL-locatie dien je altijd vooraf te betalen."
Ik heb twee keer wat besteld en dat kwam gewoon in een neutrale verpakking van ze. Niemand die gezien heeft wat er in zat
Ik heb trap hekjes besteld en die zaten gewoon in de doos van de trap hekjes met een doorzichtige folie er omheen. Dus je kon zien wat het was. De losse dingen zitten in een kartonnen doos.
Als het kleine dingen zijn (geen wagen, luieremmer of bed ofzo) maar bijvoorbeeld een roze of blauw accessoire voor de babykamer zit het meestal in een bruine kartonnen doos. En anders idd postNL punt
Dankjulliewel ... Ik neem het zekere voor het onze onzekere en haal het pakketje wel even op bij een post nl.