gelijkvloers wonen overal zelfde laminaat ?

Discussie in 'De lounge' gestart door shiirley, 23 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

wat zouden jullie doen

1. overal het zelfde laminaat

2. anders in hal keuken en woonkamer

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. shiirley

shiirley Bekend lid

7 jul 2014
    525
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    goedemorgen dames we zijn ons huisje langzaam aan lekker aan het opknappen. slaapkamers hebben we al gedaan daar licht nu mooi grijs/bruin laminaat:D dus nu zijn de hal keuken en woonkamer aan de beurt. we hebben eigenlijk altijd in het hele huis gewoon het zelfde gelegd omdat we dus gelijkvloers wonen maar nu twijfel ik of ik in de hal keuken en woonkamer het zelfde laminaat wil of toch wat anders. nu is mijn vraag dus wat vinden jullie mooier overal de zelfde vloer of kunnen we prima wat anders leggen in de hal keuken en woonkamer :)

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik heb overal hetzelfde, vind dat persoonlijk gewoon mooier :)

3. mrien

mrien Actief lid

24 aug 2014
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou het hetzelfde houden. Maar ik hou wel van eenheid.

4. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Ik vind het ook het mooist om overal hetzelfde te hebben.

5. Frubbel

Frubbel Actief lid

28 sep 2013
    435
    159
    43
    Wij hebben overal hetzelfde liggen zonder drempels, ideaal en mooi 1 geheel.

6. bababoe

bababoe Fanatiek lid

11 mrt 2011
    1.805
    781
    113
    Wij hebben ook overal hetzelfde, behalve in de slaapkamer, daar ligt vloerbedekking (in de rest van het huis ligt laminaat). Inderdaad zonder drempels net als bij Frubbel.

7. shiirley

shiirley Bekend lid

7 jul 2014
    525
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    dank jullie dames voor de reactie,s het is wel duidelijk waar de voorkeur naar uit gaat hihi ik twijfelde zelf dus ook omdat ik eenheid ook mooier vind we hadden nu ook geen drempels en idd alles door gelegd maar ik heb er niet zo bij stil gestaan dat de inrichting van de woonkamer niet helemaal past bij de nieuwe vloer:D maar ach hebben we weer een goed excuus om die ook te veranderen:p

8. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Wij hadden in ons appartement het laminaat ook doorgelegd. Vind dat persoonlijk mooier en rustiger.

In het huis waar wij nu wonen hebben wij op de gehele benedenverdieping dezelfde tegelvloer inclusief de badkamer die beneden zit.

9. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Hier ook overal hetzelfde. Ziet er mooier uit vind ik.

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

Wij hebben ook overal hetzelfde. Beneden doorgelegd zonder drempels, heel mooi en fijn ook. Boven wel drempels maar zowel op de eerste verdieping als zolder over hetzelfde laminaat.

11. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Wij hebben woonkamer, waskamer en hal (keuken is open in woonkamer) hetzelfde en de twee slaapkamers hetzelfde.

12. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    Wij hebben boven en onder zelfde laminaat
    Door gelegd zonder drempels boven en onder

13. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Wij hebben overal hetzelfde en de drempels hebben we weggehaald dus loopt het allemaal mooi door.

14. Luja

Luja Niet meer actief

Ik vind vrijwel overal het zelfde het mooist.
    Ik zou persoonlijk alleen geen laminaat in de keuken doen, tenzij het een open (woon)keuken is.
    Vind voor keukens een mooi stukje vinyl mooier en makkelijker.
    De rest zou ik gewoon in 1 kleur doen, heb ik hier thuis ook :)

15. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik zou ook alles hetzelfde doen.

16. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Wij wonen dan wel niet gelijkvloers, maar hebben ook overal hetzelfde muv toilet en badkamer. Verder is de vloer overal drempelloos doorgelegd.

17. klavertje4

klavertje4 Bekend lid

15 jun 2009
    788
    5
    18
    NULL
    NULL
    Hierover al het zelfde alleen in de keuken tegels.

18. Islah

Islah Niet meer actief

Wij hebben boven een wat lichtere kleur en beneden wat donkerder. En dan ook nog eens vinyl in de gang/keuken (in de keuken vind ik laminaat heel onpraktisch). Ik stoor me er niet zo aan, maar als ik het opnieuw had moeten doen had ik toch liever alles in één kleur gehad en dan het ook liefst vinyl, dat vind ik persoonlijk veel fijner dan laminaat.

19. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Toen wij nog in de flat woonden hadden wij overal het zelfde. Nu in ons nieuwe huis heb ik boven en beneden het zelfde en op de 3e verdieping en op de zolder (voor het stof en we hadden nog over) het "oude" laminaat van de flat.

20. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik vind laminaat in de keuken helemaal prima :) wat is het voordeel van vinyl boven laminaat in de keuken?

Ik had in ons vroegere appartement vloerbedekking in de keuken, nou dat kan ik niemand aanraden :D ik kon precies aanwijzen waar dat ei was gevallen, en waar die fles ketjap over de grond was gegaan pffff.

Deel Deze Pagina