goedemorgen dames we zijn ons huisje langzaam aan lekker aan het opknappen. slaapkamers hebben we al gedaan daar licht nu mooi grijs/bruin laminaat dus nu zijn de hal keuken en woonkamer aan de beurt. we hebben eigenlijk altijd in het hele huis gewoon het zelfde gelegd omdat we dus gelijkvloers wonen maar nu twijfel ik of ik in de hal keuken en woonkamer het zelfde laminaat wil of toch wat anders. nu is mijn vraag dus wat vinden jullie mooier overal de zelfde vloer of kunnen we prima wat anders leggen in de hal keuken en woonkamer
Wij hebben ook overal hetzelfde, behalve in de slaapkamer, daar ligt vloerbedekking (in de rest van het huis ligt laminaat). Inderdaad zonder drempels net als bij Frubbel.
dank jullie dames voor de reactie,s het is wel duidelijk waar de voorkeur naar uit gaat hihi ik twijfelde zelf dus ook omdat ik eenheid ook mooier vind we hadden nu ook geen drempels en idd alles door gelegd maar ik heb er niet zo bij stil gestaan dat de inrichting van de woonkamer niet helemaal past bij de nieuwe vloer maar ach hebben we weer een goed excuus om die ook te veranderen
Wij hadden in ons appartement het laminaat ook doorgelegd. Vind dat persoonlijk mooier en rustiger. In het huis waar wij nu wonen hebben wij op de gehele benedenverdieping dezelfde tegelvloer inclusief de badkamer die beneden zit.
Wij hebben ook overal hetzelfde. Beneden doorgelegd zonder drempels, heel mooi en fijn ook. Boven wel drempels maar zowel op de eerste verdieping als zolder over hetzelfde laminaat.
Wij hebben woonkamer, waskamer en hal (keuken is open in woonkamer) hetzelfde en de twee slaapkamers hetzelfde.
Ik vind vrijwel overal het zelfde het mooist. Ik zou persoonlijk alleen geen laminaat in de keuken doen, tenzij het een open (woon)keuken is. Vind voor keukens een mooi stukje vinyl mooier en makkelijker. De rest zou ik gewoon in 1 kleur doen, heb ik hier thuis ook
Wij wonen dan wel niet gelijkvloers, maar hebben ook overal hetzelfde muv toilet en badkamer. Verder is de vloer overal drempelloos doorgelegd.
Wij hebben boven een wat lichtere kleur en beneden wat donkerder. En dan ook nog eens vinyl in de gang/keuken (in de keuken vind ik laminaat heel onpraktisch). Ik stoor me er niet zo aan, maar als ik het opnieuw had moeten doen had ik toch liever alles in één kleur gehad en dan het ook liefst vinyl, dat vind ik persoonlijk veel fijner dan laminaat.
Toen wij nog in de flat woonden hadden wij overal het zelfde. Nu in ons nieuwe huis heb ik boven en beneden het zelfde en op de 3e verdieping en op de zolder (voor het stof en we hadden nog over) het "oude" laminaat van de flat.
Ik vind laminaat in de keuken helemaal prima wat is het voordeel van vinyl boven laminaat in de keuken? Ik had in ons vroegere appartement vloerbedekking in de keuken, nou dat kan ik niemand aanraden ik kon precies aanwijzen waar dat ei was gevallen, en waar die fles ketjap over de grond was gegaan pffff.