Welk apparaat hebben jullie en bevalt het of juist niet? Wij willen van de senseo af en twijfelen tussen de dolce gusto of nespresso. Over de nespresso lees ik positievere verhalen plus het aanbod van merkloze cupjes. Ik denk dat we voor de nespresso gaan maar er zijn zoveel apparaten........ Ik hoor het graag!
Wij hebben een dolce gusto gehad. Super lekkere koffie alleen.... Zo duur... Na 3 jaar was de onderkant lek. Die op zoek naar een nieuwe en alles uitgerekend. Een bonen machine bleek ongeveer even lekker en een stuk goedkoper op termijn. Sinds kort hebben we weer een echte bonen machine. Hmm, die geur van bonen Dolce gusto is wel lekker maar erg duur vindt ik. Nespresso heb ik nog nooit op.
Ik lees idd dat een bonenapparaat super is. Maar best een aanschaf en er is maar 1 iemand in huis die 2/3 kopjes per dag drinkt en af en toe visite
Ik heb een paar weken geleden dezelfde vraag gesteld. Ook alleen manlief drinkt koffie 2 per dag thuis.. Uiteindelijk voor een bonen machine gekozen. Tot nu toe heel blij mee Geen idee hoe ik een link van dat topic hier kan plaatsen. Heette dolce Gusto versus nespresso
Ik vind de dolce gusto lekkerder maar niet voor de portemonnee. Mochten we eens over willen stappen zullen we voor een bonenmachine gaan.
Wij hebben ze beiden gehad maar hebben nu een tweede hands delonghi vol automaat met capuchino stand gekocht. Heerlijk en het scheelt zo enorm veel qua kosten! Eerst kostte 16 kopjes zwarte koffie 4,99 bij de dolce gusto, nu koop ik een pond bonen voor 5,- tot 9.- en daar zetten we ik denk wel 100 kopjes van.
Hier al bijna 4 jaar een Nespresso apparaat, ouders ook dus ben het gewend. Zou nooit meer terug gaan naar Senseo of iets! Wij hebben al veel verschillende apparaten gehad, begonnen met de wat oudere modellen (Pixie, Citiz, Maestria) maar hebben nu de Latissima en ben er super tevreden over! Heerlijke cappuccino's en latte macchiato's voordat er een melkschuimer in het apparaat zit
Ik heb eerst een bonenautomaat gehad en in combinatie met goede koffiebonen was dat zonder twijfel het lekkerst. Toen deze kapot ging ben ik voor een nespresso gegaan ivm volgend jaar samenwonen en een vriend die een gloednieuwe bonenautomaat heeft, die nespresso bevalt opzich erg goed! Het scheelt veel lastig schoonmaakwerk en hij is snel. Wel heb ik veel afval door die cupjes. De koffieprut spoelde ik normaal altijd weg. Ik vind de eigen merk cups van ah dark roast heel goed te doen, zijn 1,50 voor 10 cups. Maar ik ben wel blij dat ik zodra ik weer ga samenwonen vaker weer bonenkoffie heb
Onze senseo heeft het net begeven... er kwam nog maar de helft aan koffie uit. We hebben de pixie gekocht, hopelijk een goede koop
Wij hebben een bonenautomaat gekocht en willen niet meer terug naar die cupjes. Zelfs de goedkope bonen van 6,99 de kilo smaken heerlijk! We hebben met een goede aanbieding een Saeco Minuto gekocht. Is een merk van Phillips.
Ik lees graag mee. Wij hadden een nespresso, maar toen die stuk ging wilde mijn man graag een bonen-apparaat. Die hij uitzoekt zijn tussen de 500-1000,- 😓 Dat ga ik er niet aan uitgeven. Ik overweeg dus toch weer voor een nespresso te gaan. Senseo vind hij niet te drinken.
Wij hebben er op marktplaats een tweedehands gekocht. De eigenaar kon er niet aan wennen ( Het was voor ons ook even zoeken, bonen maalgraad instellen, hoeveel water met hoeveel bonen voor lekker, goede bonen, hoevaak schoonmaken, vaak ontkalken etc ) en het is een delonghi die ons 180,- heeft gekost. Het was een gok, maar we zijn er heel blij mee! Ik bedank inderdaad meestal voor senseo.