Ik zoek een snelle thermomether om rectaal te meten. Onze huidige doet er zo achterlijk lang over, dat wordt niet gewaardeerd. Wie weet welke heel snel is?
Ik heb er 1 van alecto, ook binnen 10 sec klaar en met flexibele punt. Hij leek verdacht veel op die van de hema.
Ja hier ook, binnen een paar seconden! Voor de kleine heb ik een thermometer van alecto met schaalverdeling, die gaat ook erg snel
kruidvat idd met de flexibele punt! zeker met een wurmbaby was dat ideaal. nog voordat ze kompleet ondersteboven en achterstevoren op de commode lag was hij klaar xD
Ik heb hem net gekocht van kruidvat en die is echt snel zeg! Alleen heb ik een ander probleem, dochter wordt compleet hysterisch als ze de thermometer alleen al ziet. Ik heb echt geen idee war ik er mee aan moet. PCM geven is ook zo'n hel, krijg het bijna niet voor elkaar. Heb al vloeibare geprobeerd dat vind ze zo vies dat ze het na 1x nooit meer heeft geaccepteerd. Heb net kauwtabletten gekocht en ook die spuugt ze uit. Wat ik ook aandraag ze zal het niet nog een keer proberen. Iemand tips?!
De babyfoon van dat merk leek ook verdacht veel op die van de Hema. Zal wel van dezelfde fabriek zijn.
Ja niks zeggen, ik moet toch haar broek en onderbroek omlaag doen haha, ze is niet achterlijk en weet echt wel wat er komt
Ook dat is nog een goed idee!! Dat ga ik vanavond proberen! Sinaspril ook gehad, ook 1 drama. En ze onthoud alles en weigert gewoon.