Wie kan mij helpen? Ik ben op zoek naar een betaalbare zwarte winterjas, liefst niet duurder dan 60 euro. Ik wil graag achteraf pas betalen, dus ben op zoek naar een site waarbij je met acceptgiro achteraf kan betalen... (ik vind dat zelf wat minder gedoe) Ik heb gekeken op verschillende sites maar bijna overal moet je gelijk betalen Roept u maar!!
h&m ook, en je kunt daar de kortingscode 0560 gebruiken voor 25% korting en 1304 voor nog eens 5 euro
VERO MODA jack? Bestel nu bij wehkamp.nl Ik heb deze laatst gekocht, 40 euro, zwart en je kunt bij wehkamp achteraf betalen. Ik vind hem heerlijk zitten, lekker warm. Het enige nadeel, de zakken zijn open.. dus je sluit ze niet af, en dat is het enige vervelende. Maarja, voor die 40 euro, hoor je mij niet meer
Die is idd leuk! maar is hij niet heel ploffig? hij moet wel een beetje goed aansluiten en me niet 10 kilo dikker laten lijken
Haha ik heb haast geen ronde vormen met zo'n jas krijg je die er wel automatisch bij haha Daarom toch liever een iets fijnere jas denk ik
Ik heb ook geen ronde vormen dus ik heb vaak een jas met een riem om mijn middel. Zo zie ik er toch getailleerd uit en niet 10kilo zwaarder.. Een warme jas heeft nu eenmaal wat meer stof/voering daar doe je niets aan..
Product Detail | H&M NL Heb deze besteld. Met de kortingscodes zoals hiervoor enorme, net geen 60 Groetjes
H&M! Kun je ook heel makkelijk spullen retour sturen he. Dus dan bestel je gewoon verschillende jassen in verschillende maten en stuur je alles wat niet goed zit retour. Hartstikke handig.
Haha ik hou idd niet zo van winterjassen.. k voel me dan net een eskimo Heb liever een zomerjas. Maar ik loop er ieder jaar weer tegenaan dat ik een te koude jas aan heb. Als het echt winter wordt dan heb je gewoon een dikke warme jas nodig. Dus ik zal er toch aan moeten geloven
Ik heb wel een foto maar vraag me serieus af hoe ik die hier neer kan zetten! Zet hem anders wel ff bij mijn fotoalbum met maatje 80, past ie net niet bij maar ja