Hoi allemaal! Ik ben nu bijna 8 weken zwanger en ik en mijn vriend merken allebei dat mijn borsten al voller worden. Laat ze nu net al vol genoeg zijn met cup I... Welke bh's voor nu en eventueel met de bv adviseren jullie mij? Ik ben best bereid om er wat geld voor neer te leggen. (+/- 100,-??) Ik wil immers wel een stevige bh met goede ondersteuning. En kun je die dan ook in een bepaalde winkel kopen of is online bestellen makkelijker (Zo ja, welke website?) Heb uiteraard wel zelf rondgekeken maar vind het erg lastig om te bepalen welke wel of niet goed zijn voor vrouwen met grote borsten. Alvast bedankt!
bij een luxere zwangerschapswinkel hebben ze meestal wel wat mogelijkheden. dan kun je hopelijk een paar verschillende proberen. Dat is wel zo prettig nu ze groeien en waarschijnlijk ook gevoelig zijn. Maar... ik zou nu misschien nog overwegen naar een gewone lingeriewinkel te gaan. Je kan dan een zachte bh vinden die nog wat rek heeft. Normaal koop je een bh op de grootste stand (omdat ze uitrekken), maar nu moet je hem op zijn kleinst kopen. Dit zodat je er nog in kan groeien. Een goede BH-winkel moet je in ieder geval op weg kunnen helpen. Echte dure voedingsbh's zou ik pas na een paar weken bv kopen. Dan is de maat wat meer gestabiliseerd en is het beter kiezen.
Ik ken het probleem, draag een voedingsbh maat 75 jj. Ik heb bij naron een gewone goede bh gekocht, die zij dan kunnen vermaken tot voedingsbh. Ideaal want ik kon nergens een voedingsbh vinden in mijn maat. Ik heb daar ook een bh voor tijdens de zwangerschap gekocht. Dit is van het merk elomi...
Ik heb een kleinere cup dan jij. Cup H, maar heb bij een speciale winkel een gewone BH gekocht en die laten vermaken tot voedingsbh. Je moet alleen opletten met beutels als je net voedt. Mijn dochter was toen al een maand of 10. Nu met bijna 14 maanden is die beugel niet erg meer. Heb geen stuwing meer
Bedankt voor jullie reacties! Ik ga zeker even kijken of ik ergens in de buurt van waar ik woon een goede bh kan laten vermaken tot voedingsbh. Wat waren jullie daarvoor kwijt als ik vragen mag?
Hier ook van Elomi... Erg tevreden mee. Ik heb ook grote maat maar wel meteen vanaf het begin bh met beugels nodig... Anders krijg ik ertussenin borstontstekingen Je kan idd ook laten vermaken, maar dan heb je minder goede steun ( en bedekking ) tijdens het voeden zelf. Daarom erg tevreden met deze, ik denk dat ik ze ook prima kan dragen als ik niet meer zou voeden ! Grote Maten voedingsbeha Elomi | GroteCupmaten.nl
lingerievoortwee.nl grote cupmaten ook zonder beugel en speciaal te dragen tijdens zw en borstvoeding ik ben een fan van hotmilk!
Ik heb bh's van het merk Anita, gekocht bij en goede lingeriezaak ivm aanmeten van de cup. De bh kosten 65 euro..
Ik ben naar de borstvoedingswinkel hier in de buurt gegaan, heb daar een bh van Anita gekocht van ongeveer 60 euro. Deze bevalt mij erg goed! Heb zelf nu 80I, weet niet tot welke maat dit doorgaat. En in die winkel hebben ze mij goed kunnen helpen, ze weten er immers veel van!