Hier ook een Freestyle fan. Met de oudste twee heb ik met de medela Swing gekolfd. Dat was enkelzijdig en het kostte me dan 45 minuten om twee borsten te kolven en m'n opbrengst was veel lager. De Freestyle is lekker compact, goed in te stellen en de membranen zijn makkelijker schoon te maken en te gebruiken dan bij de oude Medela kolven. Ik heb ook nog een handkolf liggen in geval van nood. Dat geeft echt de minste opbrengt en heb er echt een hekel aan om een twee keer een minuut of 20 zelf het ritme te moeten vasthouden.
Ik ga pas in feb/mrt een kolf kopen, dus ik heb nog even . Het moet echt een dubbelzijdige zijn, heb weinig geduld met kolven dus liever 2x zo snel klaar
Of nu een kolf kopen bij prenatal met 20% korting. Ik zelf kolf fultime met de medela pump in style ben er erg tevreden over. Heb eerst de medela swing gekocht maar met fultime kolven is enkel kolven echt niet te doen.
Tja. Een kolf koop ik toch liever nieuw of leen ik van een bekende. Misschien stom, maar voelt gewoon niet goed. Die van Philips is dus geen optie, veel te duur!
ik huurde de symphony, de nieuwste was dat (paar maanden geleden) en ik was erg tevreden! geen "lawaai" en deed goed z;n werk!misschien kan je ook huren?
Dat zal dan ook geen optie zijn denk ik Ik heb zelf dus bij de philips een heel nieuw kolfsetje gekocht (ander merk) ivm het gewicht, dat kan een oplossing zijn voor dat gevoel. Ook bij een ander merk kolf natuurlijk, nieuw setje (incl slangetjes) en niets aan de hand lijkt mij. Tenzij je bang bent dat er motorisch iets mee zou zijn natuurlijk.
Ik las net bij babyuitzet dat de medela freestyle vandaag ergens in de aanbieding is voor 269, dus anders daar even kijken? scheelt wel weer natuurlijk.
Hier ook de freestyle en ik ben erg tevreden! Ik heb hem zelf (wel) via marktplaats gekocht. Was maar een paar maanden gebruikt en ik heb er 180 euro voor betaald. Ik hoop eigenlijk dat ik dat straks ook weer terugverdien als ik hem zelf via mp verkoop, dus dan is het niet zo duur...