hallo allemaal mijn meisje van bijna 11 maanden is dol op voorlezen en plaatjes kijken. ik vind het alleen een beetje stom dat er in al die boekjes vooral kindjes zijn die een fles drinken. mijn meisje drinkt zoiezo niet uit de fles, alleen de borst. beetje raar om voor te lezen dus.. kent of heeft iemand boekjes waarin borstvoeding normaal is ipv flesvoeding. lijkt me zo leuk om die voor te lezen!
goed idee! laten we zelf boekjes schrijven waar mama's de borst geven ik ken ze ook niet die boekjes...
Helemaal offtopic, maar wel erg grappig. Een vriendin van mij voedt haar 3 jarige nog en met veel plezier. Zag ze ergens (eetcafe) in de bladenmap een ahum licht erotisch magazine liggen.... Roept het meisje door de hele zaak, terwijl ze het blad meeneemt: kijk mama, een blad over mamamelk met allemaal mooie borsten erin!!!
ik heb er idd ook aan gedacht om zelf wat te maken. (ik heb gestudeerd aan de kunstacedemie, arnhem) ik weet zeker dat er een doelgroep voor is!
hahahaha hier heb ik even heel hard om gelachen! Leuk momentje voor de betreffende mama . Leuk idee trouwens over het boek! Ik zou het zeker kopen, dus laat maar weten als jullie iets gemaakt hebben .
@Babel: hihi, echt grappig!!!! Thirza noemt hier boterhamworst trouwens borst, (bossie). Ze kan de w nog niet zeggen en blijkbaar vindt ze boterhamworst inmiddels wel een prima alternatief voor de borst (Ik ben 5-6 weken geleden gestopt). Maar ik zou zelf zo geen boekjes weten. Wel leuk als dat er zou zijn, zeker omdat we toch binnenkort weer zwanger hopen te raken en het leuk zou zijn om idd vanuit de eigen situatie met BV iets voor te kunnen lezen... al die flessen de hele tijd... heb er niets tegen, maar zo jammer dat alle boekjes idd daar maar van uit gaan
Volgens mij bestaan er wel enkele boekjes, heb het er ooit met de verloskundige op mn werk over gehad. Als ik weer eens dienst heb met haar zal ik het gelijk vragen, hopelijk volgende week. Babel wat een geweldig verhaal!
Er zijn wat boeken, ik heb er eentje van LLL die uit het Amerikaans vertaald is. Ben er niet echt kapot van. Mama tovert melk is inderdaad een leuke. Volgens mij had je eerst op borstvoeding.com een pagina waarop wat boeken besproken werden, ik weet niet of die nog bestaat. Maar het zou leuk zijn als we wat nieuws op dat gebied kregen. Er is vast een markt voor (ik zou 'm so wie so kopen!).
Whahaa Babel, goed zeg! Ik zag laatst op tv een youtube filmpje voorbij flitsen waarbij een jongetje van een jaar of 6 aan de borst van een blote paspop likte, hilarisch! Ik kan dat dus niet meer terugvinden, want type dat maar eens in .... Ik lees geen boekjes waar flesje in voorkomen, er zijn zooooooveel boekjes, dat die makkelijk te vermijden zijn, maar wat meer boekjes waar mama's die bv geven in staan, zou wel leuk zijn ja!
op de borstvoedingspagina heb ik idd naar gekeken maar daar staan geen boekjes bij die nog verkocht worden behalve mama tovert melk.
jaaaa ik zou het ook willen mijn grootste uk is 2 en die drinkt niet meer bij mama maar er wel erg mee bezig pop mag uit haar navel drinken haha leuk idee om een boek te maken xxxxxxxxxxx