Ga op je kindje af en ga mee in zijn ritme. Hij is nog geen 2 weken oud dus je kunt niets verwachten. De nacht voeding is hier ook langzaam van 2 naar 1 gegaan en op den duur kon ik de klok er op zetten dat ze om 04.00 uur kwam. Ik heb het overgens nooit als een punt gezien om er uit te gaan in de nacht maar goed ik weet bij nummer 2 niet hoe het dan gaat. Ik heb een half jaar bv gegeven en daarna fles. Ze sliep pas vanaf 10 maanden van 22.30 tot 7.30.
Kwa doorslapen geen idee.. Vannacht hadden we spontaan een lekker nachtje, van 00.00 tot 6.00, normaal komt ze om 0.200 en om ong 6.30 dus ook niet heel vervelend. Ik heb de medela swing (Ik kolf alleen, aan de borst voeden doe ik niet) En dat gaat prima. Hiervoor had ik de net wat simpeler (geleend om te testen van een vriendin) maar die maakt echt een herrie.. Het ligt er denk ik aan, waarvoor en wanneer je hem wil gebruiken. Als het alleen thuis is, is die simpele ook wel prima.
Ik had al eerder een berichtje gepost . Maar nav jouw laatste berichtje over een goedslaper wil ik nog even zeggen, dat mijn meisje dus vanaf dat ze 8 weken oud is gewoon doorslaapt. Zag dat het mss wat verwarring oplevert in hoe ik het omschreef in mijn vorige berichtje . En ja, de ene zegt dat de eerste 6 weken pittig zijn en de ander zegt de eerste 3 maanden. Ik ben het er helemaal mee eens en het komt goed...iig verbetering .