Jep, ook dan krijgen ze lucht mee naar binnen, wat dwars kan gaan zitten en als het meegaat de darmpjes in, veroorzaakt dat dus krampjes...
moeten nee, maar wel de kans geven tot. Mijn meisje boert niet altijd. Ook geen krampen hier. Ik geef haar wel de kans tot boeren. Maar boeren doet ze niet altijd dus.
Ook hier wordt niet altijd geboert (en geen krampjes ) We geven em wel altijd even de tijd (zo'n 15 minuten) om een boertje te laten, als het doen nog niet gelukt is, dan laten we he zo, dan komt ie vanzelf wel Als ie afgekolfde melk uit de fles krijgt, dan boert ie altijd (meestal zodra de fles eruit is )
Nee het moet niet, maar als je kindje er behoefte aan heeft merk je het snel genoeg lijkt me. Hier word maar heel zelden geboert en ook de eerste twee lieten maar af en toe een boer. Wel stop(te) ik altijd tussen een voeding om uit te rusten en evt te boeren. Maar vaak was er blijkbaar niks te boeren. Overigens bij gekolfde melk uit de fles ook vaak geen boertjes en ook bij kunstvoeding vaak geen boertjes (bij alle drie de kinderen bedoel ik ). En ook hebben Malou en Ruben nooit krampjes oid gehad. Benthe heb ik wel af en toe het idee dat ze wat krampjes heeft, maar ook dan boert ze niet.
Pim laat flinke boeren en ik geef borstvoeding, ik laat hem tussendoor en na het voeden boeren, maar vaak zit er later ook nog een boer dwars, dus soms wel drie keer boeren per voeding Blijft me verbazen dat zo'n klein ventje zulke harde boeren kan laten