Wiegdeken: Little Dutch of Koeka?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Demino, 8 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Little Dutch of Koeka teddy?

1. Little Dutch

2. Koeka

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Ik twijfel tussen een wiegdeken van Little Dutch of een deken met teddy van Koeka.
    Waar ik over twijfel: we krijgen een novemberkindje. Is de Pink Blossom van Little Dutch wel warm genoeg voor de winter? (bij zoontje bleek dat we een veel te dunne deken hadden, ja, wist ik veel :D)
    Het scheelt nogal aanzienlijk in bedrag en die van Little Dutch is nu ook nog eens in de aanbieding bij Baby Dump (€28 en die van Koeka kost €50). Ik was niet van plan al een extra deken aan te schaffen als reserve, mochten we dat toch nodig hebben dan koop ik er een goedkoper dekentje bij, voor als hij in de was zit.
    Ik hoorde laatst van iemand hier op het forum dat zij ze wel allebei had, maar de Koeka eigenlijk het prettigste vond. Zijn er hier meer met ervaringen met 1 van de 2 of beide? Welke zou je aanraden of juist niet en waarom?

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik heb ze allebei en vind de Koeka het fijnst!

3. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.867
    5.105
    113
    Geen ervaring met Little Dutch maar ik ben heel tevreden over die van Koeka

4. Logan

Logan Niet meer actief

Wij hebben ze allebei, als ledikantdeken dan. De vizela van Koeka en een van little dutch. Die van Koeka lijkt dikker.

5. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Ik ben koeka fan ! Bij de eerste drie niet gehad bij de jongste wel

Ik heb de wieg deken gehad voor hem 2 keer ( wel voor reserve 1 ) en 2 ledikant dekens, voor de oudste drie heb ik ze voor aankomende winter ook in 1 persoons formaat, heerlijk om mee op de bank te zitten of gewoon voor in bed over hun deken heen

6. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

27 jan 2011
    810
    1
    18
    Absoluut fan van Koeka! Wij hadden voor ons zoontje (okt) een wafel flanel, zonder teddy. Dat leek mij echt zo veel te warm en uiteindelijk bleek zonder ook warm genoeg. Het dekentje is nu nog steeds erg mooi en word gebruikt voor logees.
    Nu voor de 2e worden er zeker weer Koeka dekentjes aangeschaft.

7. Babyboom01

4 sep 2016
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb Little Dutch zelf niet bekeken, zelf ben ik in December uitgerekend. Wij hebben een deken van Koeka voor 75,- aangeschaft

8. Daaantje

Daaantje Actief lid

25 mei 2014
    119
    5
    18
    NULL
    Geen van beide. Kreeg als advies van kraamverzorgster alleen dekentjes te kopen van katoen.

Koeka en little dutch zijn syntetisch

9. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Ik was toevallig van de week even bij een winkel bij ons in de stad voor een voetenzak van Koeka. Nou weet ik alleen niet welke het was, maar je hebt een dikke variant en een dunne variant. Iedereen geeft aan dat de dikke variant beter is. Alleen die dunne zit binnenin een isolerend laagje. Dus deze bleek dikker te zijn. Nu weet ik alleen niet of het ook zo is met de dekentjes. Hier wel een groot fan van koeka!

10. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Bedankt voor jullie reactie, meiden! Heb zojuist die van Koeka gekocht, helemaal blij mee! :D

Deel Deze Pagina