Hallo dames, ik ben echt blij met onze woningbouw ze doen alles gratis repareren. Zoals deuren,afzuigkap vervangen en tuin bestrating. Ik ben benieuwd of jullie woningbouw ook zo goed is. Ik ben echt blij dat wij huren. 1 belletje en volgende dag staat er al iemand op de stoep.
En wat wil je met dit topic ? Praten over hoe goed ze het doen? Of over de kosten? Of?? Ik snap het niet
Ik betaal wel elke maand een bedrag voor de "gratis" reparaties hoor. Tuin bestraten doen ze helaas niet!
Bij ons zijn ze niet zo snel. We zijn al drie jaar bezig over de muren. Slecht gestuct, veel vocht waardoor nu alles loskomt. De keuken is 2 weken geleden gedaan, zitten nu heerlijk in de puin en binnenkort gaan ze de woonkamer doen. Vorig jaar hebben we een half jaar moeten zeuren over de gezakte voorgevel. Brokstukken vielen eruit, kozijn ingezakt. Uit eindelijk heb ik aangegeven; gaan jullie het niet maken dan betaal ik geen huurverhoging. Vanaf dat moment waren ze er met de kippen bij. Wij huren een oud mijn huis, dus er is wel wat onderhoud nodig.
Ja dat is wel een goeie idd dat je dan niet akkoord gaat met de huurverhoging. Hebben jullie nu nieuwe keuken gekrege ?
Ja hier ook 2.50 permaand aan servicekosten. En tuin bestrating was dus ingezakt . Die hebben ze netjes gedaan
Hier een service abonnement voor 4,50 per maand Zijn al twee stopcontacten vervangen, gratis nieuwe keuken toen er wat mis was en mn terrasafvoer is gerepareerd. Oh en de trekschakelaar in mn douche ook. Blij mee
Tsja, hier niet zo te spreken. Wij huren een nieuwbouwwoning. De kozijnen zijn door hun leverancier geplaatst. Maar de leverancier trekt zijn handen eraf en houd zich niet aan afspraken. Inmiddels wonen wij in een woning waar alle deuren in bun kozijnen klapperen als het ook maar een beetje waait. De woningbouwvereniging kan er niets aan doen omdat ze nog garantie hebben bij de leverancier.
Wij Wonen vrije sector. We krijgen nu na 9 jaar al het sanitair nieuw. Nieuwe badkamer met inloop douche en toilet en een bad. En beneden de wc. Ieder jaar schilderen ze de buitenkant. ieder jaar wordt de cv nagekeken en de centrale afzuiging . Als er iets kapot is komen ze gelijk. Ik ben tevreden
Ik ben niet tevreden maar ook niet ontevreden. Neutraal eigenlijk. We betalen hoge servicekosten, maar als er iets stuk is moeten wij er echt achterna zitten voordat het echt ook goed word gedaan. Wij hebben veel last van tocht en de badkamer zit geen verwarming in. Doen ze niet terwijl alle andere flats in de straat wel worden opgeknapt. Daarom ben ik op zoek na een andere huurhuis.
Ah ik had dat niet gelezen haha. Vroeg het me al af. Hier hebben wij een waardeloze stichting. Ik huur ook nooit meer van ze. Weinig onderhoud, schimmel, wordt wss gesloopt en we wachten al 4 jaar op antwoord, bijna niks valt onder hun reparatie dus je kan een klein onderhoud contract en daar valt ook amper wat onder. Al met al, wij zijn niet tevreden. En dat weten ze ook
Ik woon hier nu pas net en het eerste jaar is het service-abonnement gratis. Nu komen ze alles nog gratis repareren dus. Vanaf volgend jaar ga ik 5,50 betalen per maand. Nog bovenop die enorme huur die vanaf juli 601,- wordt (voor een klein huisje, benedenwoning met 1 slaapkamer). Ik heb heel bewust gekozen voor huren, omdat ik ten eerste enkel mijn huis wil betalen met geld wat ik ook werkelijk heb (ik wil niet lenen voor een koophuis) en ten tweede omdat je huis verkopen zo lastig is tegenwoordig, als ik nu hier weg wil over een jaartje of twee wanneer ik een groter huis nodig heb zeg ik gewoon de huur op en ben ik een maand later vertrokken. Verder woon ik hier nog te kort om echt tevreden of ontevreden te kunnen zijn over de woningbouwvereniging. Maar tot nu toe vind ik ze in ieder geval erg vriendelijk en behulpzaam.
Ze hebben de muren inmiddels gestuct. Nieuwe keuken hoeft niet. En binnenkort beginnen ze aan de woonkamer (hoop ik)
Tot nu toe erg tevreden. Dat we hier kwamen wonen hebben ze een radiator vervangen. Ook met andere gebreken nemen ze je serieus en worden we snel geholpen.
Wij hebben ook een goede! Komen meteen als er iets dringends is.. (lek oid) anders de volgende dag. volgende maand krijgen we overal nieuwe kozijnen, worden de muren opnieuw geisoleerd, zolder geïsoleerd, nieuw dakraam, nieuwe dakpannen en nok.. ik ben er blij mee haha
Huur je van de grote of van de kleine? Want van de grote huur ik ook nooit meer! Wat een patatzakken daar zeg! Ik huur particulier en ik ben best tevreden.
hier doen ze helaas erg weinig. alle huizen in onze straat inclusief die van ons hebben steeds erg veel lekkages omdat ons dak gewoon op is. na jaren zeuren met de hele straat hebben ze bij de eerste 2 huizen het dak vervangen. de rest moet een paar jaar wachten. ondertussen beschimmeld het plafond steeds verder
Wij hadden in Rijswijk de verwarming van de muur in de avond..volgende morgen waren ze er om te maken gelukkig... En gister had mijn partner zich in ons nieuwe huis op zolder opgesloten omdat de trap uit zijn houder viel...binnen 10 minuten stonden ze voor de deur om mijn partner van boven te halen en volgende week krijgen we een nieuwe haha