Ik ga van start! I love Blond Amsterdam Servies!!! Er komt elke maand weer meer bij en heb nooit genoeg!
Informatie ( zover ik weet heb ik die tik mijn hele leven al) Ik moet elke dag heel veel nieuwe dingen weten/leren/meemaken... Maakt niet uit waarvan de informatie komt...kan ook uit een boek uit 1950 komen...1916 of gewoon nu. Internet helpt ook mee.
Dat is elk half jaar wel iets anders haha, tegenwoordig zijn het horloges, heb er ook behoorlijk veel, een half jaar geleden waren het tassen, had er toen een stuk of 15, verleden jaar waren het schoenen, had er ruim 30 paar (nu nog steeds trouwens haha). Dus ben benieuwd wat het over een half jaar weer gaat worden
Ben helemaal gek op lipgloss kopen. En dan vergeten op te doen. Verder ben ik gek op Lieveheersbeestjes.
Anime pvc figuurtjes Maar heb t nu wel grotendeels afgebouwd want ja er komt een kleine. Prioriteiten =) maar wat ik in de vitrine al heb staan ben ik erg blij mee.
Ik spaar servies. 'Helaas' voor mij is dit servies alleen om en nabij het Gardameer in Italië te krijgen, dus als we daar 1x per jaar heen gaan ga ik altijd helemaal los
Dat ik hier een mede-verzamelaar tegenkom! Ik dus ook anime figures, voornamelijk nendoroids, maar ga steeds meer de 1/7 en 1/8 scaled figure kant op.
Haha had je al opgemerkt Ik ben nooit een grote verzamelaar geweest hoor! (geen 200-300 in de maand!). Heb 2 detolfjes gewoon gevuld. En idd vind de nendo's ook wel leuk maar hahaha moet me inhouden!