Mijn zoontjes heette Gino-Damyen en Nando-Valentino Ik ben nu in verwachting van een meid,maar vind maar geen mooie meisjesnaam! Eigenlijk vind ik Gina een hele mooie naam maarja mijn zoontje heet al Gino!! Heeft iemand leuke mooie suggesties? Groetjes
Gigi (djiedjie) Valerie Fabiën(ne) Noemi (no-emi) ik zou het ook wel italiaans houden zoals de namen van je mannen http://www.familyberry.com/index.cfm?q= ... CC52170800 op die site staan heel veel buitenlandse namen de link die ik heb gegeven geeft de top 50 italiaanse meisjes namen weer succes met het vinden van een naam
Ik zou zeker gaan voor een naam eindigend op een -a. Van de genoemde voorbeelden vind ik Gino, Nando en Isabella het mooist klinken
Ik vind Giulia er erg mooi bij, alleen ben ik bang dat je dochter haar naam dan erg vaak zal moeten spellen. Andere namen die ik er mooi bij vind: Maura Giada (spreek uit als Djada)
Oma? ( Nonna , maar het lijkt er wel heel erg op) Lijkt me wel een gekke naam bij de andere namen, 8)
Ja weet ik, maar in het Italiaans is Nonna : Oma Dus als je al bij je jongens O.a. Italiaanse namen hebt, lijkt me Nona wel raar. Zou ik dus nooit doen. Verder is het een mooie naam hoor, niks mis mee.
Ik vind inderdaad een naam met een a op het einde het mooist.. Angelina vind ik zelf ook mooi maar zo ouderwets!! Zina vind ik mooi maar vind mijn vriend een honden naam hihi. Luna zo heet onze kat hihi hoe spreek je Giulia uit?gewoon Julia? Vind zelf olivia ook mooi maar is ook zo'olijfje haha en rayna ma zo heet mijn vriendin!!! Echt heel moeilijk de jongensnamen had ik zo!!! Groetjes