vandaag is een goede vriendin van mij bevallen. Ze appte de naam naar ons Vithiya Vaughn En nu vind k t zo lullig te vragen hoe spreken we dit uit... dus ik dacht ik vraag de mensen hieer maar even. Wat denken jullie
Je hoort het vanzelf als je op kraambezoek gaat Geen idee wij kunnen je iets zeggen maar de ouders weten dit zelf het beste Succes
Bij "zon" naam mag je dat wel vragen vind ik. Heb er nog nooit van gehoord dus het is niet vanzelfsprekend dat je het weet, zoals bij Sam bijv.
Hahahaha, met zo'n naam mag je het vragen hoor. Hadden ze maar een 'normale' naam moeten kiezen. Deze past perfect in het afgrijselijke namentopic.
Vaughn sowieso 'vohn' inderdaad. De eerste naam is mijn eerste ingeving 'vie-tie-jaa', maar geen idee waar de klemtoon hoort (bij mij zit ie als ik het uitspreek op 'tie', maar geen idee of dat goed is). En ik kan me ook nog voorstellen dat de v uitgesproken wordt als een w en dat het misschien wel iets als 'widja' wordt... Ik zou het kraambezoek afwachten. Of het gewoon vragen, vind het helemaal geen rare vraag namelijk.
Nou ze zal die vraag wel vaker gaan krijgen lijkt me . Eens met de voorgangsters. Ik ken Vaughn overigens alleen als jongensnaam.
Vie-tie-ja Vohn inderdaad. Maar ik zou het gewoon vragen hoor. Als je voor zulke aparte namen kiest, is het toch logisch dat mensen naar de uitspraak kunnen vragen.
Haha hier een S.am en je wil niet weten hoevaak mensen alsnog Sem zeggen. Ik dacht ook dat het vanzelfsprekend was haha
zoals je het schrijft! vi-ti-ja fawn ik moest overigens zelf aan een vriendin vragen hoe je Chiara uitspreekt: ki-ja-ra of sji-a-ra