Hoe zo snel mogelijk s morgens vroeg de fles maken in caravan, zonder teveel herrie?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Elleke, 14 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Hoi meiden, wij hopen over 2 weken met onze caravan naar Drente te gaan. Nu ben ik benieuwd hoe jullie dit deden toen jullie kleine van een week of 13 ook mee was.. Onze oudste gaat s avonds rond 20 uur naar bed, onze jongste krijgt nog een fles rond 21 uur en gaat er dan gewoon heen. Maar s morgens krijgt hij vaak rond 6 uur een fles, en slaapt dan zo weer verder, onze jongste slaapt vaak wel tot een uur of 8. Hoe kan ik het beste de fles zo snel mogelijk maken, zodat onze oudste niet teveel wakker zal worden? Hoe deden jullie dat? En andere tips zijn ook welkom!:D

2. Water koken 's avonds en in de thermosfles bewaren. (Niet te laat, want het moet natuurlijk 's morgens dan de juiste temperatuur hebben )
    Poeder alvast afmeten in een poedertoren.
    Dan hoef je het 's morgens alleen nog maar te mengen en is het klaar....

3. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Wij deden een bodempje water in de waterkoker en maakten dan heet water. Als je er maar 50cc in doet is kookt het heel snel. Dan aanvullen met koud water tot je de goede temperatuur hebt, en het poeder uit de poedertoren erin doen.

4. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Oh wij heb een magno in de caravan gezet *pling* flesje klaar ideaal maar dan moet je wel voldoende amp hebben natuurlijk.
    Bij de oudste gebruikte we fleswarmer of heet water mengen met koud tot juiste temp. klein bodempje in waterkoker is zo warm

5. Liene

Liene Actief lid

23 feb 2011
    231
    0
    0
    NULL
    Aan het Tjeukermeer
    Zoals bolkje zegt, thermoskan. In de tent wikkelden we deze in een extra deken. ' s morgens perfecte temperatuur.

6. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik had in de poedertoren al voorraad voor een aantal flesjes. Zodra ze wakker was, kookte ik een beetje water, mengen met koud water, poeder erbij, schudden en klaar is Kees. Thermoskan kun je ook doen.

7. Hyper

Hyper Bekend lid

30 dec 2012
    513
    0
    0
    Ik heb de juist hoeveelheid water al in de fles in de flessenwarmer staan. Hierbij hoeft dan alleen nog het poeder uit het torentje en klaar ben je. Nadeel is dat flessenwarmer overnacht aanstaat, maar als zorgt dat hier genoeg water in zit is het geen probleem.

8. n1986

n1986 Actief lid

30 jul 2012
    455
    0
    16
    Werken in de kinderopvang
    Gelderland
    Wij deden het in de camper met een pannetje water op het gaspitje. Klein laagje water is zo warm. En dan het poedertorentje gebruiken

9. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Vorig jaar met zoontje wezen kamperen toen hij 8 weken was. Had toen nog 6 flessen per dag. We kookten 'savonds om 22uur water voor de avondvoeding, nachtvoeding en ochtendvoeding. Deden het water in een thermoskan en poeder in een torentje. In de avond moest er meer koud water bij dan in de ochtend. En bij het ontbijt deden we het dan voor de andere 3 voedingen.
    Hadden wel een metalen thermoskan. Die bleef 12 uur lang warm. Misschien vooraf even testen hoe lang de thermoskan warm blijft. In de ochtend was het wel bijna bijna op drinktemperatuur. Maar dit ging prima zo.

Deel Deze Pagina