Ik wil heel graag een tattoo laten zetten met de letters van de namen van mijn kinderen. IK heb nog niet besloten waar ik hem wil laten zetten, maar ik denk dat het op mijn schouder , bovenarm of pols gaat worden. Nou moet ik voor mijn gezondheid 15 tot 20 kilo afvallen. Maar ik vraag me af of ik dan ook moet wachten met de tattoo. Ik ben namelijk bang dat de tattoeage dan gaat vervormen ofzo? Heeft iemand hier ervaring mee?
Wel een tattoo hier maar geen schommelingen met gewicht (alhoewel...vorige zwangerschap...20 kilo erbij). Mijn kunstwerk is er niet anders op geworden (band om bovenarm)...en ik had flinke armen toen! Je kan wachten tot je afvalt...maar wat als je dan weer aankomt en vervolgens misschien weer afvalt? Misschien je situatie voorleggen aan de tattooshop?
Het ligt er ook een beetje aan welke plek het is. Op je pols zal het niet veel verschil maken. Maar je bovenarmen kunnen best veel verschillen als je 20 kilo afvalt. Als je zeker weet dat je dat gaat doen dan zou ik er even mee wachten. Op de schouder maakt denk ik ook niet zoveel uit, daar zit toch niet zoveel spek.
ik heb er een op mn buik en met mn zwangerschap ben ik 30 kilo aangekomen en weer 20 afgevallen, maar hij is niet vervormt. dus ik denk dat het wel mee zal vallen.