Wie heeft er een bugaboo donkey duo/twin met voetenzakken, liefst van koeka, maar bugaboo zelf of baby's only of iets anders mag ook, en daar foto's van? Ik heb een jongen en een meisje en ik heb voor de winter voetenzakken nodig. Ik vind die van koeka en baby's only denk ik het mooist, maar ik weet niet welke kleur ik mooi vind staan of welke kleuren bij elkaar. Of hoe het eruit ziet op de bugaboo, of dat ik toch beter voor de originele kan gaan. Ik zoek inspiratie, dus spam me met foto's graag!
Ik heb alleen nog een dochtertje en heb de licht roze wafel met teddy grijze koeka voetenzak, als ik nu een jongetje verwacht krijgt hij de blauwe koeka zak (heb al het al vergeleken in de winkel) misschien heb je hier wat aan
De lichtblauwe? Ik heb nu een lichtroze en lichtblauwe seatliner (maar mijn meisje ligt nog in de wagenbak, die is pas 3 maanden). Heb je gewoon een zwarte bugaboo of andere kleur? Ik vind dat licht blauw wel een beetje baby achtig en weet niet of ik dat voor mijn zoontje nog wel leuk vind.
Zwart! De soft blue grey idd, ik vind die kleuren het leukste bij elkaar, maar ik twijfelde tussen de mintgroene die zou er ook bij passen als je dat leuker vind?
Ik zag dat de baby pink met grijs niet meer verkrijgbaar is bij koeka. Wel weer oud roze maar die heeft een beetje crème kleur binnenkant. Dat vind ik dan weer niet bij elkaar passen, haha zeikerd ben ik. Heb 'm alleen nog bij babymax gevonden maar ik hoor daar nooit zo'n goede verhalen over. Ben benieuwd of ze die echt nog hebben.
En deze? Die is dan niet grijs maar creme van binnen Koeka Buggy Voetenzak Wafel / Teddy Oslo | Babypark
Ja dat zeg ik 😁 die moet dan ook grijs zijn haha. Vind ze toch wel mooi bij elkaar dus heb die nu op babymax besteld met achteraf betalen. Als ze hem dan niet hebben, heb ik in elk geval nog niks betaald.