De titel zegt het al! Wat is het raarste of gekste kraamkado die jullie gekregen? Het lijkt me leuk om jullie verhalen te horen. Zal ik alvast het spits afbijten. Wij kregen van een van de famillie leden van mijn man een boekje van nijntje. Nou zul je denken"dat is toch leuk!"Normaal gesproken wel maar dit verhaaltje van nijntje ging over oma pluis, en oma pluis ging dood en lag in een kistje. Vond het nou niet echt een geschikt kraamkadootje. Groetjes Lin79
Wij hebben een setje kleding gekregen: een grasgroen broekje, een wit shirtje met roze berenkopjes en een grasgroen vestje met een echt knuffelbeertje in een borstzakje. Op zich wel grappig, maar voor een kleine baby. En eigenlijk meer voor een meisje. Het is trouwens een maat dat hij pas zal aankunnen als hij bijna 1 jaar is. Grote kans dat dit ongedragen zal blijven...
ik kreeg een aantal kleren van maat 74, terwijl mijn dochtertje maat 50 nog te groot was. en ik kreeg een donkergrijs pakje. wat volgens mij eigenlijk een pyama was. maar grijs vind ik niet echt een kleur voor een meisje, ze heeft het nog maar 1 keer aan gehad.
Hoi hoi, hier is al een topic over, maar ik kan m niet vinden. (zoekt verder) En kan hem niet vinden.......geeft het op........kwamen wel hele leuke dingen voorbij! Misschien iemand die er in geantwoord heeft die het topic wel kan vinden, maar ik kan m niet vinden
ow das wel een 'oeps' zeg! Wij hebben ook naar dit boekje staan kijken omdat ik in eerste instantie dacht van: Hee dat is perfect voor m'n schoonmoeder, die is alleen en alle boekjes zijn altijd voor 'opa en oma' en deze dus niet.. Maarja toen ging ik verder kijken... Toch maar niet idd....
Ben nog niet bevallen, maar heb nu al een skipakje gekregen (inclusief aanhangende wantjes) in maat 56 en ik ben uitgeteld op 30 maart! Dat wordt een hete zomer voor die kleine!
Ja, ik heb dan eindelijk gevonden welk topic ik vanmiddag bedoelde. T was alleen niet het 'gekste' of 'raarste' cadeau, maar het 'lelijkste' cadeau. 8) Net even anders dus, maar misschien toch leuk om een kijkje te nemen? Groetjes...
Hier een donkerbruin truitje gehad met rendieren, vond het zoieso al foei lelijk en dan donkerbruin voor een meisje..... vind ik niks! Het is dan ook snel meegegeven aan een mama van een jongetje! ahhahaaha Groetjes
ik kreeg kleding maat 74 en 80 voor een meisje dat ook maatje 50 bijna niet paste en voor april kreeg ik een pyama blauw met wit met een poppetje erop met een kroontje met de tekst erbij My Little Prins en ik heb toch echt 3 meiden haha
3x het zelfde majootje met winny the pooh er op. Oud roze en dan ook nog eens 3 maten te groot. het moest winny the pooh voorstellen, leek er niet eens op. Was vast in de aanbieding bij de zeeman .. Heb het maar heel ver weggestopt in haar kastje. Wordt vast weer gevonden als ze het allang niet meer past .
Ik kreeg een A-lijn truitje met een heel meisjesachtig borduursel erop, dan wel in het lichtblauw maar die A-lijn in combinatie met dat borduursel maakte het een 100% meisjestruitje. Terwijl ik een zoontje gekregen heb...
Ik vind kleren in maat 74 krijgen trouwens helemaal niet gek, ik heb al tot 86 gekregen. Als het maar het juiste kleding voor het seizoen is als je kind die maat wel past.
oja ik heb ook nog eens 4 delfde fospenen gekregen. en mijn dochtertje wil geen eens een speen. dus wie wil? haha
oja ik heb ook nog eens 4 delfde fospenen gekregen. en mijn dochtertje wil geen eens een speen. dus wie wil? haha
Ja, dat lelijkste kraamcadeautopic daar heb ik me toen ook rot om gelachen. Ik heb niet zoveel vreemde cadeautjes gehad (ja, een of ander wazig merk billendoekjes die over de houdbaarheidsdatum heen waren en ik gelijk heb weggegooid), maar vooral het e.e.a. aan lelijke kleertjes. Sommige dingen heeft ze maar 1 keer aangehad.
Bedankt bolbuikje voor dat andere topic, heb me het afgelopen half uur rotgelachen! Hier nog niet echt rare cadeautjes gelukkig maar lees graag mee!