Welke kraamzorg Friesland?

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door steenbokje, 6 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113

Ja vooral maar 1 kraamhulp en de "ouderwetse"zorg spreken mij juist aan bij deze.

Die anderen zijn net als ik had in Deventer ( er kunnen meer hulpen komen) en deden hele simpele dingen gewoon niet. Ze zat volgens mij meer op haar kont dan dat ze wat deed.

2. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    hier ook de driehoek gehad.
    die vrouw die ik had(is ook lactatiedeskundige) is nu voor zichzelf begonnen.
    ze is zo ontzettend aardig er was meteen een goede klik.

3. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36

Hier precies t zelfde, had zoiets van hoeft niet naar boven, de was doet me moeder wel. Alleen helpen met aanleggen e.d.
    Maar nee echt een TOPPER!! Super goed gevoel, en mijn wensen zijn ook goed gehandhaafd door de vrouw die de intake afnam:D

4. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Hier Het groene Kruis. Ook hier kijken ze echt naar wat nodig is, en groot voordeel is dat ze in principe (alleen niet standaard in de zomerperiode) ook in de avonduren zorg geven. Dus kom je 's avonds of 's nachts na je bevalling thuis, dan komt de KV evt. wel gewoon. En ook geen gezeur over wat wel en niet mag volgens de regels, maar gewoon zorg op maat. :)

Vorige keer de kraamvogel, en dat was dramatisch. KV die alles half deed, waardoor ik het zelf alsnog ging doen. Dat nooit weer.

5. liebrando

liebrando Niet meer actief

ik had de kraamvogel alle 3 keren gehad. Vond het super. Bij de oudste kregen we wel 4 verschillende kraamverzorgster, maar het was toen ook een af en aan met bevallingen. Maar ze waren wel alle 4 heel lief voor ons en de kleine. En bij de andere 2 gewoon aangegeven dat we dat liever niet weer hebben, omdat ze allemaal weer andere vorm van zorg en tips geven. En daar hebben ze zich aangehouden. Ik heb dus positieve ervaringen!

Deel Deze Pagina