Mijn zoon is nu 16 mnd en eet praktisch alleen nog met ons mee en heel soms een potje. Ik loop echter vast op de standaard happen en wil eens wat andere dingen proberen. Ik hou alleen totaal niet van komen dus zou graag makkelijke recepten hebben. Iemand tips voor een leuk kookboek?
ik vind zelf Opperdepo van AH erg leuk, al denk ik dat het inderdaad na 1 jaar leuker wordt omdat ze dan meer mogen. Dus in jouw geval... er staan ook leuke recepten in die ook voor de ouders lekker zijn. Verder kun je ook heel veel recepten op internet vinden. Bivoorbeeld via smikkels.nl
Bedankt voor de tips. Van opperdepop wist ik niet of er dingen in stonden voor "grotere". Op smikkels ga ik ook even kijken. Vaak zie ik op internet de bomen door t bos niet meer.
Ik heb nu het boek van opperdepop vd AH, daar staan ook recepten voor 1-2 en 3-4 jaar in. Ik heb ook het boek 500 baby en peutergerechten. Hierin staan ook veel leuke dingen. Maar je kunt ook makkelijke dingen toevoegen of weglaten, waardoor je toch weer wat anders krijgt.