Peper Zout Zeezout met groene kruiden Paprikapoeder Knoflookpoeder Kerriepoeder Chilikruiden Munt Oregano Tijm Rozemarijn Kaneel Italiaanse kruiden Aromat Aziatische kruiden Speculaaskruiden Ketjap
- peper - zout - kaneel - itiliaanse kruiden - paprika - masala - gemberpoeder - komijn - kurkurma - safraan - ras el hanut - shoarma kruiden - dille En vast nog wel een paar. Maar deze gebruik ik het meest. Rozemarijn, munt, koriander, peterselie etc.. heb ik altijd vers.
Zout peper Knoflook Ui Bieslook Peterselie Basilicum Oregano Tijm Kip kruiden Vis kruiden Patat kruiden Tomaten kruiden Sudderlappen kruiden Kaneel Koekjes specerijen Sesamzaad Paprika En vast nog wel meer
zoveel dat ik t allemaal niet uit mn hoofd weet. maar een greep eruit: boemboe sate, peper (4 seizoenen), kaneel, kaneelstokjes, laurierblad, kipkruiden, gril kruiden, dille, basilicum, bieslook, oregano, gemalen komijn, gemberpoeder, chilipoeder, cayenne peper, paprika poeder pikant, paprikapoeder mild, knoflookvlokken, knoflookzout, chili con carne kruiden (zelf gemixt), cajun kruiden(ook zelf gemengd),munt, kruidnagels, nootmuskaat , kerriepoeder, laos en verder weet ik het zo snel niet uit mn hoofd maar er staat nog veel meer in dat weet ik zeker: )
Ik doe met jou mee, ik heb peper, zout en gehaktkruiden, maar dat laatste gebruik ik voor alle soorten vlees Ik reageer heel slecht op gekruid eten, dus hou t allemaal heel basic
Wat niet (nou.. kipkruiden, gehaktkruiden en dat soort dingen.. dat doe ik liever zelf.. veel te zout) Ik heb een kast vol net zoals verschillende oliën, azijnen, 6 verschillende soort mosterd. Basilicum en tijm staan hier in de vensterbank te groeien en ik haal meestal vers maar heb ook de gedroogde variant (just in case) We hebben ook 4 verschillende soorten knoflook in huis.. mmmmh zijn de kids gek op en Kerrie gaat hier het hardst. Zout gebruiken we heel weinig
Van wat ik zo uit mijn hoofd weet: Zout, peper, dille, oregano, 5spices, kerrie, paprikapoeder, laurierblaadjes,basilicum, peterselie, ketoembar, laos, djinten, djahe, kurkuma, trassi, kaneel en dan vergeet ik er vast nog een paar.