Wie heeft er hier een bank van Montel en hoe bevalt deze?

Discussie in 'De lounge' gestart door babylove26, 16 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Hallo!!

Zoals de titel al zegt wie heeft er hier een bank van Montel en hoe bevalt hij. Hoelang heb je hem al en hoe zit hij nog na deze tijd?

Alvast bedankt!!

2. Brusje10

Brusje10 Actief lid

10 jun 2013
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zitten er nu al 5,5 jaar op en hij is nog prachtig om te zien en zit ook nog heerlijk. Niks op aan te merken. :D

3. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

Wij hebben ruim 5 jaar geleden onze bank samengesteld bij Montel. Het was best een prijzige bank, maar na 5 jaar ( en een kat en twee kinderen verder) ziet de bank er nog steeds prima uit! Hij zit nog steeds heerlijk!

4. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Ik heb een bank van montel sinds november en hij bevalt prima!! Heb je de foto mee gekregen destijds? ;)

5. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Thanks dames!! Nee heb geen foto gezien. Misschien een brutale vraag en als jullie geen antwoord willen geven snap ik dat natuurlijk. Maar wat hebben jullie ongeveer betaald voor jullie bank? Wij hebben nu een bank op het oog en deze kost ons 1100 euro.

6. Butchke

Butchke Niet meer actief

Hier ook een montel bank, al 10 jaar een heerlijke bank. Zat ook wel n prijskaartje aan...
    Leer is nog altijd prima, stevigheid vd zit prima. Zou er meteen weer n bank kopen.

7. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Hahahaha zie het nu pas Pomm ja die heb ik idd gezien. Was zeker een mooie bank! ;)

8. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij hebben ook een montelbank, vanaf dat we hier wonen (nu bijna 6 jaar). Elementi heet het type volgens mij.
    Hij is nog steeds helemaal mooi en hij zit nog steeds heel fijn. De kinderen zijn er niet echt zuinig op (springen, koprollen, tikkertje, stoeien etc op de bank), maar dat gaat allemaal prima.
    Ik geloof dat we er rond de 2500 euro voor betaald hebben, we hebben een grooote hoekbank en een hocker.

9. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Dankjewel Linda86! Dat is net een tandje duurder dan wat wij op het oog hebben hoewel wij er geen hocker bij willen en het geen grote hoekbank is.

10. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Met afdingen 3000 euro rond...

11. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Wij hebben deze ook. Heel blij mee!

12. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Is er nog iemand met een bank zo rond dezelfde prijsklasse als die wij op het oog hebben? Zo rond de 1100 a 1500 euro.

13. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.546
    2.016
    113
    Wij zitten dit jaar al 12 jaar op onze montel banken en al 9 jaar op onze montel stoelen.

Bevalt ons heel goed dus.

14. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Dankjewel Krabje!

Deel Deze Pagina