Help! Wie weet waar te koop?

Discussie in 'De lounge' gestart door podiki25, 14 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Hey iedereen,

Ons zoontje heeft een lievelingsdoekje/knuffeltje en zonder dat hondje kan hij echt niet slapen. Hij geeft het kusjes, knuffelt het, lacht ernaar, is echt schattig om te zien. Maar nu had ik graag een tweede gekocht voor het kinderdagverblijf, want zonder zijn doekje slaapt hij daar niet. En ik geeft niet de originele mee, want als deze kwijtraakt...
    Het gaat over onderstaande knuffel.
    1 probleem... ik kan hem nergens meer vinden! Het is van de vorige collectie en heb al naar verscheidene winkels gegaan, reeds naar de verdeler gemaild, ... niet meer te verkrijgen.
    Tenzij er nog winkels zijn die overschot hebben liggen of zo van vorig seizoen. Weten jullie waar ik hem kan krijgen? Doudou Funny Farmers Dog van het merk Nattou.

2. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

12 jun 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
  3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Tip: je kunt bij Google ook een afbeelding uploaden en dan op die afbeelding zoeken. Zo kom je misschien nog andere winkels tegen.

4. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

12 jun 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dat is precies wat ik heb gedaan. Ik kwam eigenlijk geen betere winkels dan dit tegen. Dus beetje last chance saloon lijkt het.

5. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Thanks, ik heb het besteld via die Duitse website. Ik heb me al suf-gesurft op zoek naar deze knuffel en heb heb al 2x een bestelling geplaatst maar telkens kwamen ze met de mededeling dat het uitverkocht was en niet meer verkrijgbaar via de verdeler. Dus ik hoop dat het deze keer ook niet zo is. Maar ik vertrouw op de Duitse efficiëntie...

Deel Deze Pagina