Ik heb gister en vandaag een zwangerschapstest gedaan van het kruidvat. Het is nog wel 4 dagen voor mijn NOD, aanstaande dinsdag zou ik ongesteld moeten worden in principe. Toch wilde ik iets eerder graag een test proberen al weet ik niet of dat heel betrouwbaar is. Kunnen jullie aan de hand van kennis of eigen ervaringen iets zeggen over de meegestuurde foto`s van de zwangerschapstest? Er zit een tweede streepje, maar wel nogal vaag.... Betekent dit iets of helemaal niets....test is wel binnen de aanbevolen tijd afgelezen. Alvast hartelijk dank!! Groetjes Sienna
Hoi Sienna, Ik heb idd net zoiets....zie topic PFf spannend. Moet ook dinsdag ongesteld worden. Duimen voor ons beide dAt het goed blijft gaan...
Zo zag mijn test er vanmorgen ook uit hoop voor ons beide dat hij snel donkerder word. Gefeliciteerd !
Bedankt voor alle snelle reacties lieve mensen, Klinkt erg positief allemaal! Uit voorzorg durf ik nog niet te vroeg te juichen, ook omdat het nog wel 4 dagen voor ongesteldheidsdatum is.... Misschien nog maar een clearblue test digitaal er achteraan doen, is die ook beter of betrouwbaarder dan kruidvat? Blijft spannend allemaal, jullie hartstikke bedankt en heel veel succes Orchidee en Cindy ! Groetjes
Mooie duidelijke streep hoor, ik testte ook 4 dagen voor nod positief en mijn streep was lichter. Om zekerheid te krijgen heb ik eerste en cb +/- gedaan, met middag urine, en hier kwam vrij duidelijk een kruis op te staan. 2 dagen later heb ik een cb digital gedaan en die gaf aan zwanger 1-2 Gefeliciteerd
Nogmaals dank !! Laatste vraagje Kunnen testen van kruidvat en bijv clearblue van elkaar afwijken, dat kruidvat wel positief geeft zoals op foto`s en clearblue niks aangeeft, niet zwanger? Want dan zou 1 van de twee niet betrouwbaar zijn? Fijn weekend allemaal, ik wacht het met gezonde spanning af
CB met weekindicator is gevoellig. CB die alleen zwanger/niet zwanger aangeeft zonder weken die heeft meer HCG nodig. Had je negatief getest met CB? Ik vind de kruidvat test toch positief.
Dit lijkt mij gewoon een positieve test hoor! Enne... als de ene aangeeft wel zwanger en de andere niet terwijl je wel zwanger blijkt te zijn is het geen kwestie van wel of niet betrouwbaar, maar een kwestie van gevoeligheid! De ene test heeft een grotere concentratie HcG nodig om positief uit te slaan dan de ander. Wacht een dag, en test maandag nog een keer als je twijfelt! *zei ik terwijl ik een nog veel vagere tuurtest heb dan jij en ik ga ook gewoon morgen weer testen *
Nee, die andere nog niet geprobeerd hoor van clear blue digitaal met weekindicator..... Vanmiddag kopen en morgen of overmorgen nog maar eens kijken.... Weten jullie trouwens ook of het, aangezien het 4 dagen voor ongesteldheidsdag is, ook nog vaak misgaat met aanvankelijk positieve uitslag? Dat het eitje misschien wel bevrucht is in beste geval maar niet ingenesteld? Valt niet mee wachten tot NOD namelijk, als je intuïtief bepaalde dingen denkt te voelen of merken Dat was laatste vraag hoor, haha, nu hou ik op met gekmakerij! Succes iedereen hier verder!! Groetjes Sienna
Sienna helaas zit ik (nog) niet in jouw positie, maar ik zou net zo onzeker zijn als jij hoor! 1 ding is zeker, je bent bevrucht en dan ben je "bewezen" vruchtbaar. Of de innesteling goed is verlopen, is natuurlijk moeilijk te zeggen. Men zegt niet voor niets pas testen op NOD, er kan nog van alles misgaan... Maar meid er zijn legio vrouwen waarbij wel alles goed is gegaan. Probeer te genieten en niet te veel te denken aan wat er nog kan gebeuren. Je hebt er sowieso geen invloed op.... (zeg ik nu met mijn rationele kop).