Ik ga morgen naar mijn moeder en moet daar bijna twee uur voor rijden. Ik neem dan ook een regenton voor haar mee, die wij wegdoen. Lelijk ding.... Nu heb ik toen net dat ding in de auto geladen en toen zat er tot mijn grote schrik een reuze-spin in de regenton. Ik heb dat ding toen hard op de grond gegooid en toen rende de spin er heel snel uit, dus hij is gelukkig weg.... Alleen.... hoe groot is de kans nu dat er nog ergens een spin zit, want ze zeggen toch vaak dat ze met z'n tweeen zijn? Ik ben zo bang dat ik morgen op de snelweg rijd en dat ik ineens een dikke spin in mijn ooghoek zie lopen. Dat is levensgevaarlijk.... (Voor de duidelijkheid, ik ben niet bang voor spinnetjes, maar die dikke, daar moet ik niks van hebben. Die er uit rende was toch zeker wel 5 cm. ) Zoiets als dit: View attachment 74302
oh dat zijn de gezeligste spinnnen. Heb er per jaar wel 12 in me huis. Vaak eerst een kleinere, dan een reuze grote en dan 2 baby spinnen... Maar vaak zijn ze inderdaad met zijn 2en. Maar hoeft niet altijd hoor. Even goed auto doorzoeken en de ton! en hopen dat er niet nog 1 zit. succes met rijden
Whahah die foto erbij, ik kreeg bijna een hartaanval! Ze zijn meestal wel met zijn tweetjes helaas Gewoon vanavond ff je auto uitstofzuigen!
Ooooohjee.. Ik zie meteen van die beelden voor me, dat je aan het sturen bent en dan je ineens denkt van, wat zie ik nou? En dat je je ogen dat 'anders scherpstelt', dus focust op de 'vlek', en dat die spin voor je neus hangt
Heb ik een keer gehad, echt waar, op de snelweg, doodeng (heb toen het raampje opengedaan, en hem er uit gemikt, hij was wel iets kleiner dan deze hoor!)
Ah , hou op. Je maakt me bang! Moet er idd niet aan denken. Of dat je denkt: "Wat voel ik voor gekriebel in mijn nek" Brrr.... krijg helemaal de kriebels als ik aan spinnen denk..
Een vriendin van mijn vader heeft een dodelijk ongeluk gehad, toen er zo'n spin in de auto bij haar zat. De medepassagier kon het nog navertellen, zij niet. En ik begrijp het maar al te goed, want ik heb zelf ook een spinnenfobie en zou echt helemaal gek worden als er zo eentje in de auto kruipt, terwijl je rond rijdt. Nou, ze zijn wel vaak met zijn tweetjes, maar misschien wandelde die andere nog wel rond buiten die regenton en was deze er toevallig net ingekropen, dus dan zit die andere gewoon nog in de tuin, kan ook. Vanavond even goed de auto uit stofzuigen of je man even een goede controle laten doen. Desnoods de auto met insectenspray volspuiten en zo een nachtje laten staan, dat je morgen de deuren even tegen elkaar open zet tegen de chemische lucht.
Nou, ik had die regenton al een paar dagen geleden 'schoongemaakt'. Van de buitenkant alleen, zodat de auto niet vies zou worden. Daarna heb ik de regenton in de bijkeuken gezet. Dus het kan natuurlijk ook dat de andere spin (als die er is) hier ergens in huis is. Maarja.... ik ga mezelf alleen maar banger praten, laat ik er maar gewoon van uit gaan dat er geen spin zit in die regenton.
Haha dat mag je er idd wel bij zetten! Brrr wat een enge foto Maar ze zijn vaak met zijn tweeen ja (helaas) heel vaak als ik hier zo'n dikke zwarte spin zie volgt nummer 2 de dag er na
schrik me dood haha de broer van mijn beste vriendin heeft door zo'n soort spin een ongeluk veroorzaakt.. hij wilde hem doodslaan, kwam op zijn jas terecht, weer wegslaan en toen was het *boem*.. tegenligger niet gezien.. brr...
Brrrrrrrrrrr ja das nou ook mijn grootse angst....dat ik ineens zon eng beest zie als ik aan het rijden ben!!! Heb het wel eens gehad toen ik met een bootje op het water zat....ineens een onwijs dikke spin....ik zou zo overboord springen!
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh!!!! Schrik me ook een ongeluk zeg... Getverdegetver. Zou er ook helemaal paranoide van worden hoor. Want er is 1 ding erger dan een spin ZIEN, een spin niet zien, maar wel weten/vermoeden dat ie ergens zit. Ben in de auto ook een keer geschrokken van een spin. Die kwam aan een draadje op 10 cm van mijn gezicht naar beneden. Op de snelweg. Ik schrok zo enorm (hij was lang niet zo groot als die van jou, thank god), maar ik heb toen zooooo enorm hard geblazen tegen die spin aan. Toen was ie weg, maar nog wel ergens in mijn auto. Brrrr. Kon hem ook niet meer vinden toen ik eenmaal was gestopt. Krijg meteen weer kippenvel, GATVER!
Ik heb het 1 keer in mijn leven gehad en gebeurde vorige zomer. We hadden veel huisraad naar de stort gebracht en reden toen naar huis. Ik zat voorin en ineens liep er een hele dikke bruine huisspin over mijn voet. Ik heb gekrijsd als een malle en mijn voeten gelijk op mijn stoel gelegd. En toen moesten we nog tien minuten rijden!! Terwijl dat ding daar rondkroop! Ik kan je vertellen dat is een hel. Dusse...heeeeeel goed controleren die regenton!! En als je niks ziet kun je er echt wel vanuit gaan dat het er maar eentje was.