erg onrustig na voeding

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door natasjahoften, 30 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natasjahoften

natasjahoften Nieuw lid

30 mrt 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi

Mijn zoontje is 4 weekjes.
    Hij heeft al een x in het ziekenhuis gelegen omdat hij zo veel huilde na de fles en voeding terug gaf maar niet uit spugen waardoor het Door ze neus er uit kwam( daardoor kreeg hij het benauwd).nu heeft hij pepti voeding omdat ze denken dat het koe melk allergie is en hij kreeg volgens hun te veel eten. Hij heeft dit nu een week Ik merk wel verschil hij is rustig eerst was hij echt on troost baar. Maar toch is hij na ze voeding erg onrustig en slaapt haast niet .hij geeft nog steeds ze voeding op ik dik het al in met johannesbroodpitmeel.hij valt in slaap na ze voeding zo dra Ik hem in ze bed wil leggen wordt hij wakker en dan begint de ellende weer hij slaapt hoog uit 15 min.hij is wel te troosten met ze speen . Na ze fles blijft hij ook door zuigen als hij wakker is schopt hij met ze beentje dan maakt hij zich weer heel klein en de andere x over strekt hij zich weer en is heel de tijd bezig met ze voeding door middel van slikken en de tong uitsteken . Het huilen valt nu mee met de nieuwe voeding alleen je ziet dat er iets niet lekker zit bij hem

Heeft iemand hier ervaring mee ??ik moet sowieso terug naar de kinder arts eigenlijk pas over een maand maar ik ga morgen bellen

gr
    Natasjav

Deel Deze Pagina