ik heb t idee dat mijn zoontje nog nooit regeldagen heeft gehad ... kan dat ??? t is wel es zo dat ie er een middag heeft dat ie om de 2 uur wil ipv 3a4 maar is wel tevreden en huilt bijna nooit dus denk niet dat dat regeldagen zijn of wel . moet zeggen dat ik wel veel kolf als ik werk zo'n 120 a 150 cc . kan t zijn dat ik gewoon veel melk heb van mezelf en dat hij dan dus geen regeldagen nodig heeft ????? vind t op zich niet erg hoor
Misschien past je productie zich snel genoeg aan als hij eens na 2 uur komt? Dat je alleen een regelmiddag nodig hebt?
Dat kan heel goed hoor, dat je tot nu toe vanwege hoge productie nauwelijks hebt hoeven regelen. Blijf vooral gewoon op verzoek aanbieden en rekening houden met de mogelijkheid van regeldagen. Vaak zie je die weer zo rond de vier en zes maanden.
Hier ook niet echt gehad. Wel s avonds clusteren tot 4 maanden. Maar hier alleen op dag 11 een regeldag gehad en verder de eerste maanden niet meer. Met 6 maanden begon ze weer vaker te drinken maar met mn productie was niks mis.