lijkt me wel leuk, een topic om vragen aan anderen te stellen hoe het bij hun was en jij misschien een beeld hebt hoe het dus kan lopen in jouw zwangerschap? ik heb enkele vraagjes voor jullie, antwoorden zijn leuk maar anderen kunnen ook vragen stellen * wanneer voelde jij het eerste schopje? ik bij 17w3dagen, sinds toen elke dag * wanneer in je zwangerschap bewoog je baby het felste? ik had youtubefilmpjes gezien van bewegingen van babys in de buik, de hele buik ging op en af enz,...ik dacht van "brr dat wil ik niet" nu ben ik de 24 weken voorbij en ik ben nu zoals bij die youtube filmpjes alleen het voelt niet zo vies aan als het eruit ziet maar soms denk ik wel van "wooow gaat dat nog feller worden?" ik vraag me soms echt af wat hij allemaal aan het doen is daarbinnen * vanaf wanneer had je last van harde buiken? ik heb het nu elke dag wel, wel meestal savonds als mn menneke druk bezig is in mn buik, kreeg het al vroeg, met 18 weken ofzo had ik pijnlijke harde buiken dus ik moest rustiger aandoen, nu gewoon harde buiken, voelt raar aan en ziet er echt heel erg raar uit * vanaf wanneer daalt je babytje in? * vanaf wanneer kan je rugweeen of andere weeen krijgen? zonder dat de bavalling daadwerkelijk begint? * in welke weken groeit je buik het hardst? bij mij begint het nu denk ik * wanneer begon je het zwaar te krijgen in je zwangerschap? tot nu toe valt het heel erg goed mee maar dat is misschien nog normaal met 24 weken?