Tjeee t lijkt wel of iedereen aan het bevallen is of zwanger is pfffff Mn zoontje is bijna 5 maandjes en heb al een dochter van 2 jaar! Ons gezinnetje is compleet.... denk ik Blijven die kriebels nou voor altijd en moet ik er mee leren leven? Of gaat het nog over aangezien mn zoontje nog zo jong is? Poehpoeh soms denk ik, nog eentje over een paar jaar ofzo maar mn verstand zegt echt neeeeeee en mn ruimte in huis schreeuwt ook neeee ik hoop dat deze kriebels ooit over gaan! Bij wie nog meer???
Whoah dit had ik kunnen schrijven Alleen zegt mijn verstand jaaaaaa en de ruimte in mn huis neeeeeeeee en mn man ook neeeeee
Hahaha jaa mijn gevoel zegt jaaaaa en verstand neee en mn man schreeuwt NEEEE niet nog 1 haha Brrrrr stom gevoel ook
Ik heb ook heel erg het gevoel niet compleet te zijn op de een of andere rare manier. En mijn man heeft dat juist wel..
Tja, na mn derde zei ik duidelijk neeee, de ruimte in mn huis riep ook neeee maar het lot besliste anders en is het nu vooral jaaa.
*jaloers* Mijn gevoel zegt ook :jaaaaaaaa!!! Ik zou er nog best 1 willen. Ik word dit jaar 40, en voor Tim zou ik nog best een klein broertje of zusje willen.... Maar mijn verstand roept heel hard: NEE NEE NEE! (maar ik heb me er wel bij neergelegd hoor)
Hoe doe je dat hahaha. Ik wil dat ook lol of beter gezegd ik moet wel want mijn man laat zich binnenkort helpen
ik weet niet of t overgaat. mijn jongste wordt eind april 2 jaar en het wordt hier alleen maar erger. mn gevoel zegt ja, ons huis zegt ja en mn (bijna) man zegt ja maar dit alles het liefst over 2 jaar. wel heel moeilijk vol te houden. maar dat zegt mn verstand dan weer mn man noemt de extra kamer zelfs de baby kamer en heeft het erover dat revi zijn ledikantje straks naar die kamer moet wanneer hij zijn grote bed heeft jippie hopelijk mogen wij over een paar jaar gezegend zijn met een derde kindje
Ik denk zo lang je vruchtbaar ben en misschien zelfs daarna soms nog van die kriebels kunt hebben. Mijn verstand zegt nee mijn hoofd zegt nee mijn Lat zegt nee mijn kinderen zeggen nee de ruimte in huis nee mijn leeftijd nee mijn gezondheid nee. En mijn hart zegt soms heel hard ja. Gelukkig denk ik dan aan de slapeloze nachten schreeuwende kinderen. Moet niet denken aan kleine babytjes die zoet in je arm liggen want dan gaan mijn eierstokken klapperen whaha.
Hier in eerste instantie na de geboorte van de tweede een duidelijke NEE. Nu begint het echter toch wel steeds meer te kriebelen hier.. Bij mij althans, man moet er (nog) niet aan denken. Ruimte in huis zou wel kunnen, maar wordt wel wat lastiger. Tja, we hoeven nu gelukkig nog niet definitief te beslissen, beide 28, en dus nog wel wat jaartjes de tijd. Misschien over een jaar of 2. Eerst andere dingen die prioriteit hebben.