Ik ben helemaal gek van de dekentjes van fabulous goose. Lekker retro met mooie materialen en mooie patronen. Een voorbeeld: Wiegdeken Bambi - Licht Grijs | Kids | Gras onder je voeten Ik wil 3 van dit soort dekentjes aanschaffen, maar zit me af te vragen of het wel mooi staat in een wiegje met lakentje erover? Is er iemand die dit soort dekentjes gebruikt en voorbeelden of tips heeft?
Ik zou bij drukke patroontjes gewoon simpele witte lakentjes kopen. Niet duur bij Hema. Denk dat het prachtig staat. Leuke dekentjes joh!
Ja daar zat ik ook al aan te denken, of effen licht roze of zo. Er zit in een aantal dekens een roze biesje dus dan is dat misschien nog wel leuk. Ik denk dat ik gewoon de dekentjes bestel en dan daarna lakens bestel. Kan ik ze altijd terug sturen als het te druk is. Zijn leuk he? Te duur maar kan het niet laten Hoe is het met jou deedee?
Alles goed Madelein. Hopelijk met jou ook! Ja ze zijn boven mijn budget zeker voor een wiegdeken en ledikant dekens heb ik zat. Maar ik vind ze super gaaf!
Fijn dat alles goed met je/jullie gaat! Ja ik doe het wel, maar meer omdat ik het mezelf gewoon erg gun met deze drama zwangerschap. Loopt allemaal niet bepaald vanzelf, heeel erg veel harde buiken/ voorweeen. Zit nu aan de weeen remmers, maar dag helpt ook niet altijd meer.
Van Baby's Only heb je leuke lakentjes met een subtiel lichtgrijs "streepje". Ook van Cottonbaby heb je bv met een lintje, lichtgrijs met witte sterren. Ook erg leuk erbij, denk ik.