Wij hadden eerst zo'n soortgelijke, maar dan van kwantum of zo. Nu hebben we deze van ikea (ik kan hem niet online vinden): sorry voor de slechte foto, ik ben te lui om recht te staan
Staan echt leuke lampen tussen! Dit is onze kristallen kroonluchter.. Ben er super blij mee! Deze foto is gemaakt toen die net opgehangen was haha en wat is dat ding zwaar pff!
haha ik zie opeens in mn hoofd jullie huis half af omdat jullie er niet uit kunnen komen, gelukkig laat mn man het inrichten aan mij over omdat ik smaak heb en hij niet (zijn woorden haha) dus dat is wel zo handig (en scheelt dus blijkbaar onafgemaakte dingen in huis) Wij hebben zo'n 3 lampen rijtje boven de tafel. http://fotos.marktplaats.com/kopen/9/7b/86FtamKqSch729fDS/6N7Q==.jpg zoiets en dan aan het plafond een plaat waar ze allemaal aan zitten..
Bekijk bijlage 207937 Wij hebben deze lamp boven onze eettafel hangen. En een staande (dezelfde)versie bij de bank
Dit zijn onze lampen.. Krijg ze er alleen niet op t mooist op en ze zijn een beetje stoffig zie ik nu. Zo fijn als de zon schijnt, dan zie je ineens hoe vies de ramen, lampen etc zijn..